czwartek, 28 lutego 2013

BARDZO OSOBISTY PREZENT

Dziś mało gadania, za to obrazków ZATRZĘSIENIE - więc tytułem wstępu powiem jedynie, że poniższy album zrobiłam dla mojego malutkiego siostrzeńca i zarazem chrzestnego synka - Jasia. 
















Trochę detali:








Powstał na Scrapińcowej bazie "Twój pierwszy roczek", który rozbudowałam o dodatkowe karty, a papiery to mix zieloności wszelakiej maści: Galeria Papieru, Studio75, Galeria Rae, UHK, GOscrap, The ScrapCake, 4heures37 oraz ILS (chyba nie pominęłam żadnego producenta). Spięłam go kółeczkami, bo po pierwsze: nie posiadam bindownicy, a po drugie: ten album to prawdziwy grubasek ;-) Co o nim myślicie?

28 komentarzy:

  1. Fantastyczny!!! Pięknie dobrane papiery i dodatki!
    Sama zabieram się za zrobienie podobnego dla mojego chrześniaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Moją jedyną wytyczną był kolor zielony, ale praca z tą zielonością to była czysta przyjemność :)
      Asio, powodzenia z albumem dla Twojego Chrześniaka :)

      Usuń
  2. Ooooooo, bardzo mi sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny!!! Bardzo wyjątkowy prezent.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńko!!! Zakochałam się!!! Strasznie Ci zazdroszczę talentu. Tak Cie podglądam i szczeka opada mi coraz bardziej, ale ten album mnie zachwycił. Nie jedna mama by taki chciała. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo Ci dziękuję :) Wiesz, żałuję, gdy moje dziewczynki były maluteńkie, to nie działałam z papierkami. Ale może to kiedyś nadrobię ;)

      Usuń
  5. A moje zdanie i zachwyty to już znasz :)
    Piękny!
    Pan Jan będzie miał super hiper pamiątkę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Łałała! Jest cudowny! A to "drzewo genealogiczne" i piłka ze stópkami całkiem mnie rozjechały :) Cudowna pamiątka i do tego od zdolnej Cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudny! Ach i och! Te wszechobecne zieloności mnie zachwyciły! Sama chciałabym mieć podobny, tylko szkoda byłoby mi cokolwiek w nim zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, on służy głównie do wklejania zdjęć, a na zapiski przeznaczone są tagi, które się kryją pod miejscami na zdjęcia :) Nie sposób go zepsuć ;)

      Usuń
  8. Ewuniu piękna pamiątka:)A ja również jestem ciocią rocznego Jasia, mojego pierwszego bratanka:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest świetny! tyle detali w nim i na pewno wywoła ogrom radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję :) Tak, wywołał uśmiechy :D

      Usuń
  10. piękny :) i jak zwykle w ulubionych zieleniach :) pozdrawiam Ewciu - Ola Konieczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oluś :) Zielony, taki "zakątkowy" wyszedł - ale tym razem była to wyraźna wytyczna Justyśki :)

      Usuń
  11. Ogromnie mi się podoba! Do zrobienia takiego cuda potrzeba talentu, ale i cierpliwości:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, bardziej cierpliwości niż talentu ;) Dziękuję za dobre słowo :)

      Usuń
  12. Wspaniała wiosenna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było życzenie mojej siostry - miało być "łąkowo" :)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...