czwartek, 14 lutego 2013

SERCE MARINE

Serduszkowy pościk dzisiaj, jednak odrobinę wbrew wszechogarniającej fali czerwieni. Zestaw z serduszkiem powstał, by powitać "na pokładzie" nowonarodzonego Leosia. Maluszek ma pokoik urządzony w stylu marine, dlatego poniższy zestaw musiał do niego pasować:





Papierki są zmiksowane - żagle z Galerii Papieru, morskie fale to Studio75, tło to chyba Papermania. Oprócz tego trochę stempelków - i już :-)

Zapraszam na moje rocznicowe cukiereczki - szczegóły we wpisie wczorajszym :-)
I czy świętujecie, czy te nie - milutkich Walentynek! :-)

12 komentarzy:

  1. słodki zestaw!
    postaram się w tymtygodniu jeszcze :-) przesłac Ci listę gosci...
    smoki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś czekam :) a ja już mam koncepcję i niebawem pokażę Ci co wykombinowałam :)

      Usuń
  2. Fantastycznie-bombastycznie-marynistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale rymujesz :) to ja dziękuję ŚLICZNIE :)

      Usuń
  3. Świetny zestaw! Żaglówka na kartce urocza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! żaglówka samorobna, więc tym bardziej mi miło :)

      Usuń
  4. Cieszę się, że moje serducho widać, bo wkładam go rzeczywiście niemało ;) Witam Cię serdecznie! Rozgość się proszę :) Kawy? Herbaty? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik :)
    Karteczka marine....cudna, a te fale....aż mi się zachciało morza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł.Pozdrawiam i zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuś, kartka jest po prostu rewelacyjna!! podziwiałam już na wakacjach, razem z T. On też zachwycony :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...