sobota, 9 lutego 2013

BAWIMY SIĘ W CARD LIFT

Po chwili zastanowienia i namowie Oleńki dopisałam się do zabawy w liftowanie kartek. I muszę przyznać, że się cieszę - papierki pomogły mi trochę odpocząć i wyciszyć emocje.
Autorką pomysłu na tę zabawę jest Kinga i to jej karteczka, o ta, była liftowana na pierwszy ogień. A ponieważ ja ostatnio w słodkich tematach siedzę, to moja odpowiedź jest taka:







Powycinałam muffinki i truskawki z Herbatki dla Dwojga Galerii Papieru, również papierki bazowe pochodzą z GP. Trochę różowo - brązowych ciastek wycięłam z arkuszu Piece of Cake Dovecraft. Krem na muffinkach dostał odrobinę brokatowego blasku, a truskaweczki maznęłam glossy accents. Jak się Wam podoba efekt końcowy? 

Życzę Wam miłego weekendu i ściskam serdecznie!

17 komentarzy:

  1. ha ha ... no kapitalna jesteś :) świetnie to rozegrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kinga! Ale nie zrobiłabym tego bez Twojej karteczki do zliftowania ;)

      Usuń
  2. Cudownie słodka karteczka ;) Wszystkie w liftach szły w kwiaty, a Ty w babeczki ;) Bardzo słodka odmiana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, wiem już mówiłam że apetyczne.. ale świetnie rozprawiłaś się na słodko ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie, lifting też wychodzi Ci super!!
    całuski i spokoju wiecej♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement na temat kartki, a za spokój nie dziękuję, żeby nie zapeszyć ;)

      Usuń
  5. nieskromnie powiem, że mnie też ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja,świetna jest:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona, na prawde kartka jest kapitalna :) I ta przestrzennosc, to co lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się szalenie, że Ci się podoba :) nieskromnie powiem, że mnie też ;)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...