piątek, 6 września 2013

BYĆ Z TOBĄ...

Dziś mija dziesięć lat od momentu, gdy włożyłam obrączkę...




LO przygotowałam dla mojego kochanego Męża. To miała być niespodzianka dla Niego - udała się, bo On spodziewał się kartki ;-)
Ponieważ to nasza cynowa (lub według innych źródeł aluminowa) rocznica - stąd stonowane kolory. Szarość papieru Studio75 wybieliłam odrobinę gesso, dodałam wycinankową siatkę z Magicznej Kartki, którą potraktowałam także jako maskę.  Na scrapie znalazła się kotwica - symbol nadziei, stałości i bezpieczeństwa. Kotwicę przypięłam fragmentem mojej ślubnej bransoletki - bransoletka się zerwała dawno temu, a teraz doczekała się nowego zastosowania. Na koniec, jako kropkę nad "i", dodałam zegar (button Lemoncraft) - znak upływającego czasu oraz tego, który wciąż jeszcze (mam nadzieję) przed nami ;-)
Ściskam!

24 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego na wszystkie następne wspólne lata!! Ja za miesiąc będę świętować 25 lat małżeństwa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko!
      Przed Wami Srebrne Gody, jak pięknie!

      Usuń
  2. Gratuluję pierwszej tak okrągłej rocznicy i życzę jeszcze co najmniej siedem razy tyle wspónych lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna praca:) pięknie wygląda ten błękit:)i oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu gratuluję rocznicy i zyczę wielu kolejnych, szczęśliwych dziesięcioleci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agatko! Liczę na te kolejne dziesiątki :)

      Usuń
  5. Gratuluje rocznicy!!!!A LOsik cudowny...wiele w nim ciepła mimo tak chłodnych kolorków..ale to zasługa zdjęcia,miłość od tej pary bije na odległość oraz cudownej oprawy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!! I za życzenia, i za tyle wspaniałych słów pod adresem tego LOsika :*

      Usuń
  6. Ewuniu najlepsze życzenia z okazji rocznicy. To już 10 lat? Wow, szybko ten czas leci, a Wy wciąz tacy młodzi ;) Buziaki dla Was obojga.

    PS. LO przepiękne, nie mogło być lepszej oprawy dla tego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano 10. Zleciało jak z bicza trzasł ;) Buziaki i dla Was :)

      Usuń
  7. Serdeczne gratulacje z okazji rocznicy:) Z całego serducha życzę kolejnych lat w szczęściu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje!!! Pięknie opowiedziałaś tę historię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezent dla Męża wspaniały! Dopracowany w każdym szczególe, a jaki symboliczny...
    Moc serdeczności dla Was z okazji Rocznicy. Niech kolejne wspólne lata będą wypełnione miłością...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że zrobienie było dla mnie łatwiejsze niż się spodziewałam - wszystko jakoś tak samo się poukładało, zupełnie tak, jak mnie i mojemu M. ;)
      Dziękuję pięknie za życzenia!

      Usuń
  10. Piękny scrap:) Wszystkiego najlepszego! Mi też się łezka w oku kręci, gdyż dokładnie tego samego dnia wychodziłam za mąż :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystkiego najpiękniejszego również dla Was!
      Swoją drogą - fajna data na ślub, prawda? :)

      Usuń
  11. Pzecudny, wyjątkowy.. i taki.. nostalgiczny..? Uwielbiam!
    No i kolejnych dekad w miłości życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuś, jest niezwykły! Te błękity.... i tacy piękni Wy oboje... i buttonik ;-) (Dziękuję ;-*)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...