piątek, 13 września 2013

POZYTYWNIE!

Witajcie w piątek trzynastego ;-) Mam nadzieję, że nie jesteście przesądni i nie boicie się pecha w tym konkretnym dniu. Gdyby jednak było Wam potrzebne pokrzepienie - spieszę do Was z pozytywnikiem. Jest to pozytywnik "sielski", gdyż przygotowałam go specjalnie dla Szefowej Sielskiej Chaty - był prezentem urodzinowym. 
Kto był w Sielskiej Chacie, ten wie, jaką fantastyczną atmosferę udało się tam stworzyć. Kto nie był - niech przyjeżdża, by się przekonać ;-) Mam nadzieję, że ten wyjątkowy klimat udało mi się oddać z pomocą zrobionych przeze mnie zdjęć oraz ich albumowej oprawy. Macie mnóstwo do oglądania, więc żeby nie przedłużać: zapraszam!


























Jeśli chodzi o "składniki" - jest to mix rozmaitości. Papiery: Galeria Papieru, Studio75, Magiczna Kartka, Prima, Marianne Design. Tekturki: Wycinanka, I Kropka. Stemple: Agateria, Viva Decor, Papermania, Glitz, Prima. No i nie można zapomnieć o najważniejszym - moim serduchu, którego część zostawiłam w tym albumie ;-)
Reakcja obdarowanej była taka, o jaką mi chodziło - spodobało się! Mam nadzieję, że i Wy uśmiechnęliście się oglądając zdjęcia. Życzę Wam mnóstwa tego uśmiechu i pozytywnej energii.
Ściskam!

26 komentarzy:

  1. Przepiękny!!! Świetne zdjecia i jeszcze lepsza ich oprawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny :) Gospodarze się przez Ciebie nie opędzą od gości :) W końcu trzeba będzie tam wprowadzić zasadę, że pierwszeństwo pobytu mają osoby z hasłem" Zakątek dzieciątek; :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agatko! A Gospodarze na brak gości nie narzekają - każdy, kto tam przyjedzie raz, wraca :)

      Usuń
  3. najpierw zobaczyłam własnie to serce

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to wszystko piękne.Każdy szczegół zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak zgadzam się z dziewczynami, zachwyca..tak to jest odpowiednie słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa... CUDO... Nic dodać, nic ująć....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej Ewciu........ jak ja tu dawno nie byłam.......... aż mi wstyd :( Ale album przepiękny, w moich ulubionych kolorkach :) <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, ja też mam zaległości w odwiedzinach i to duże.
      Dziękuję za dobre słowo :)

      Usuń
  8. Fantastyczny! Tym bardziej potrzebny w obliczu takiej paskudnej pogody... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I również z powodu pogody wrzuciłam go na bloga :) Niech niesie uśmiech :)

      Usuń
  9. Ewuniu,
    Po raz kolejny wywołałaś u mnie łzy wzruszenia. Jesteś koną osóbką, obdarowaną WIEEEELKIMMMM Serduchem i pozytywna energią. Lidia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co napisała osoba o nie mniejszym sercu! Lidziu, buziaki! :*

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...