czwartek, 19 września 2013

ŻEGNAJ NIEMOWLACZKU

Żegnaj niemowlaczku, witaj mała dziewczynko :-)
Pierwsze urodziny dziecka są wyjątkowe i każdy to wie. Niedawno zrobiłam radosny, cukierkowy zestaw z tej okazji - składał się z biszkoptowego bukietu i kartki. A wyglądał tak:




Papiery: Galeria Papieru




Ciekawa jestem, jak zareagowała mała Solenizantka :-)

Na potrzeby tego kompletu stworzyłam stempelek. A że zazwyczaj stemple wychodzą seriami, dlatego mam też coś dla Was, częstujcie się :-)




Pamiętajcie tylko, by przy publikowaniu pracy podać źródło stempla, no i koniecznie podeślijcie mi link - też bym chciała zobaczyć, co fajnego zmajstrowaliście z moim tworkiem :-)
Ściskam!

8 komentarzy:

  1. Podejrzewam, ze to właśnie takie małe szkraby najbardziej doceniają takie jadalne bukiety:) Solenizantka na pewno była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. roczek to bardzo ważny kroczek , słodkie prezenty i stemple równiez , dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny i słodki bukiet:)i do tego słodka karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Ewciu, Bukiecik przepiękny. Zaraz u Ciebie zamawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się pochwalę pracą z Twoim stempelkiem :)
    http://selennea.blogspot.com/2013/09/dla-maej-ksiezniczki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiecik bardzo apetyczny, a kartka jest przesłodka! Poczęstowałam się stempelkiem, dziękuję:) Praca z nim tutaj:
    http://donka66.blogspot.com/2017/02/box-z-rowerkiem.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...