środa, 18 września 2013

ZŁAP I TWÓRZ

Ciąg  dalszy efektów mojego amoku twórczego czyli czyszczenia stołu z materiałów zalegających po kilku ostatnich projektach. W pierwszej kartce znalazła się nawet metka z bluzki - ma fajne, niby-zaembossowane kropki:

Papiery: Latarnia Morska, Galeria Rae, kamea: Rapakivi, motyle: UHK, button: LemonCraft, stempel: Agateria

Druga kartka jest jakby na przekór - miałam do dyspozycji ślubny stempel i żywe kolory papieru, ale kto powiedział, że ślubne kartki mają być białe albo pastelowe? ;-)

Papiery: Galeria Papieru, stemple: Agateria

Zabawa była przednia, efekty zaskoczyły mnie samą - co dowodzi, że warto od czasu do czasu narzucić sobie jakieś ograniczenia... A porządek, który się ujawnił po zużyciu zalegających przydaśków, to bardzo przyjemny "efekt uboczny" ;-)
Ściskam!

4 komentarze:

  1. Wspaniałe prace :) Kartka ślubna fajnie energetyczna :) Jakby zatrzymane lato :)
    Pierwsza motylkowa dzięki metce zyskała fajnego taga :)
    Czyli "śmieci" nie są takie złe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Recykling górą!!! Wspaniałe karteczki pełne energii i tęsknoty za przemijającym latem :) pozdrawiam bardzo cieplutko przesyłając moc uścisków:))))))) i małego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki super pomysł na wykorzystanie metek. Mam ich tysiące bo nałogowo zbierałam, dziękuję, naprawdę fenomenalny pomysł. :D A kartka jest krótko mówiąc genialna !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł świetny i na karteczkę i na sprzątanie ;-) a szczerze mówiąc ja też lubię korzystać z odzyskanych przydasi..

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...