wtorek, 17 września 2013

ROMANTYCZNIE

Ta karteczka powstała bez konkretnego celu i bez konkretnego planu - po prostu pozbierałam parę rzeczy, które miałam na stole i jakoś tak... sama się zrobiła ;-)
Są w niej papiery Rapakivi, papierowa serwetka, trochę kwiatków, skrzydlata zawieszka, button Lemoncraft oraz tekturka, która mi została po zużyciu wszystkich buttonów. Te tekturki są tak ładne, że aż żal ich nie wykorzystać :-)





Podoba się Wam? Mnie, mówiąc nieskromnie, bardzo :-) I mam nadzieję, że wniesie do Was trochę pozytywnej energii, bo za oknem jakby listopad...
Ściskam!

9 komentarzy:

  1. Ewciu, przepraszam, że tak mnie mało u Ciebie ale nie tylko Ciebie zaniedbałam. Oglądam wszystko ale niestety komentarzy nie zostawiam, za co okropnie się wstydzę.
    Twoje karteczki i wszystko co robisz wciąż mnie zadziwia różnorodnością i pomysłem. Są przepiękne. Ostatnia naprawdę lato przywołuje na nowo.
    Buziole przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobnie, wcale się nie przejmuj!
      Dziękuję Ci za dobre słówko i ściskam przeogromnie! :*

      Usuń
  2. no cóż ... Tobie bardzo ładne rzeczy na sole zalegają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna karteczka:) piękna kolorystyka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednym słowem recycling stołowy,baaaaardzo udany

    OdpowiedzUsuń
  5. No i jak pięknie poczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...