sobota, 21 września 2013

Z NISKO LATAJĄCYM ANIOŁEM



Galeria Papieru świętuje swoje trzecie urodziny. Galeriowe papierki lubię bardzo, bo to one zamieszkały u mnie jako jedne z pierwszych "tych prawdziwych do scrapbookingu". A tak straszliwie mi się podobały, że na początku bałam się je ciąć, żeby czegoś nie popsuć ;-) Teraz już się nie boję ciachać papierków, ale mam kilka takich sztuk ze starszych kolekcji, które sobie czekają na specjalne okazje :-)

Nigdy wcześniej nie robiłam kartki z shaker boxem, ale postanowiłam spróbować - i właśnie taką wysłałam do Galerii Papieru z urodzinowymi życzeniami. Znalazł się na niej Nisko Latający Anioł pokolorowany przeze mnie - fruwa sobie wśród błyszczących gwiazdek :-) Kartka ma na froncie trójkątną kieszonkę, w której ukryły się trzy tagi z przesłaniem.





Środek kartki również jest kolorowy, a fragment nieba kryje na odwrocie życzenia:



Oczywiście nie muszę dodawać, z jakich papierów skomponowałam całość ;-)
Zatem dla Galerii Papieru
hip hip!             hurrrra!
hip hip!             hurrrra!
hip hip!             hurrrra! hurrrra! hurrrra!
Ściskam!

7 komentarzy:

  1. Jaaa, świetna kartka, zbieram szczękę z podłogi. Shaker box to ten plastik z gwizdkami? Masz może jakiś kurs jak zrobić taką kartkę? Mi pierwsze na myśl przyszło wykorzystanie opakowania po tabletkach, ale to chyba za małe okienka są ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna!!! Aniołek wśród gwiazdeczek superowy, a całość wesolutka i taka... bajkowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, kolorowa, wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pozytywna i kolorowa i anielsko piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozbroil mnie ten shaker box! Bardzo fajny dodatek:) Zreszta tylu tu smakowitych szczegolikow! Az zal taka karteczke chowac po otrzymaniu do szuflady!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...