czwartek, 5 września 2013

SCRAP FOR FOUR XII

Po wakacyjnej przerwie nasz silna grupa pod wezwaniem, czyli Scrap For Four, wróciła do zabawy. Tym razem pracowałyśmy z zestawem przygotowanym przeze mnie a wytyczna była tylko jedna: użyć tego, co się chce ;-) Ja popełniłam trzy kartki, a dwie pierwsze już mają swoje właścicielki.
Ta została w Sielskiej Chacie, nawet zdjęcie było tam robione:




Ta pobiegła do cioci na urodziny:




A ta czeka na swoją myśl przewodnią i nowy dom:




Ja z zestawu wykorzystałam niemal wszystko, kilka rzeczy dołożyłam od siebie. Sam zestaw natomiast, nazwany przeze mnie roboczo "ażury", prezentował się tak:



Nie zapomnijcie zajrzeć do Joli, Oli i Moniki - sama jestem ciekawa, co też u nich powstało :-)
Ściskam!

14 komentarzy:

  1. bardzo ładny zestaw i stworzyłaś z niego arcydzieło , pogratulować idę na zwiady do dziewczyn w takim razie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy arcydzieło? nie wiem, wydaje mi się, że Jola i Monia bardziej zaszalały ;) Ale dziękuję za dobre słowo :)

      Usuń
  2. Ależ ta ciocia musiała być szczęśliwa! To okienko bardzo mi się podoba . bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cioci się rzeczywiście bardzo podobało :) Cieszę się, że i u Ciebie okienko znalazło uznanie :)

      Usuń
  3. Zestaw Ewa cudny i dużo przydasi:)Twoje karteczki cudne:)ale najbardziej podbiła moje serce pierwsza:)Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda inna i wszystkie piękne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i pomysłowe ale ten motylek ach.. jaki to wykrojnik zdobi kartkę numer 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) A motylek to wykrojnik Marianne Design.

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...