niedziela, 23 lutego 2014

BLACK & WHITE

Niedawno przyszło mi się zmierzyć z kolorystyką dla mnie nietypową, bo jakoś nie umiem przywołać w pamięci pracy, którą tworzyłam wyłącznie w kolorach czarnym i białym. A tu miał powstać adresownik i urodzinowa kartka. Całość elegancka i stonowana. Bez szaleństwa. Jedynie na kartce pozwoliłam sobie na maleńki kobiecy akcent w postaci kropelki różu w kwiatach.

Papiery: UHK Gallery, Galeria Papieru



Mam nadzieję, że prezent trafił w gust obdarowanej Pani :-)

Jest to praca mocno kontrastowa, zgłaszam ją do wyzwania w Diabelskim Młynie.


Natomiast wczoraj pracowałam z ulubionymi pastelami, pod okiem prawdziwej Mistrzyni i w świetnym towarzystwie - wzięłam udział w warsztatach z Karolą Witczak. Mogę mówić o tym spotkaniu wyłącznie w samych superlatywach. Niebawem pokażę Wam efekt wczorajszych warsztatów, a będzie to album :-)
Życzę Wam miłej niedzieli.
Ściskam!

5 komentarzy:

  1. Łoooo... :D Wygląda to połączenie czadowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś połączenie kolorów samo w sobie intrygujące, a Twoje prace jak zawsze na miarę mistrzostwa świata!

    Wspaniały zestaw, który nie miał prawa się nie spodobać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko bardzo Ci dziękuję za dobre słowo :*

      Usuń
  3. pięknie i elegancko :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Ewuniu
    pozdrawiam
    Teo DT Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...