wtorek, 11 lutego 2014

O MIŁOŚCI, CO NAKRĘCA


Obchodzicie Walentynki? Ja nie bardzo. Może dlatego, że tylko cztery dni po nich mamy z mężem naszą prywatną rocznicę - wspólnego bycia. W tym roku przypada już piętnasta. A najśmieszniejsze jest to, że na samym początku dawałam nam góra trzy miesiące... Niezbadane są ścieżki miłości :-)
Ale ja nie o tym chciałam dziś, ale o prezencie, który przygotowałam dla mojego męża z okazji naszego święta. I ponieważ jestem istotą niecierpliwą, to wręczyłam upominek już wczoraj. Co to było? Niby nic - album ze zdjęciami... A w albumie moje zdjęcia z buduarowej sesji robionej specjalnie z myślą o moim mężu...


Papiery: UHK Gallery



W realizacji mojego planu pomogły mi trzy wspaniałe kobiety: Agata, która zajęła się moją fryzurą, Magda, która zadbała o makijaż, oraz Dorota, która wszystko ubrała w piękne zdjęcia.
Oczywiście album zrobiłam własnoręcznie. Ozdobiłam jedynie okładkę. Zdjęcia wkleiłam bez żadnych ozdobników - miały być same w sobie najważniejszym elementem wnętrza.
Prezent się podobał. I to bardzo. Dla mnie samej to było również wspaniałe doświadczenie. 
Mój mąż już się zastanawia, co wymyślę następnym razem... ;-) A Wy lubicie zaskakiwać swoich ukochanych / swoje ukochane? 
Pozdrawiam Was serdecznie.
Ściskam!


28.02.2014
P.S. Niektóre zdjęcia można zobaczyć tutaj :-)

23 komentarze:

  1. Świetny prezent, ale ładna kobietka to wszystko inne nie ma znaczenia :) I bardzo dobrze, że środka nie ozdabiałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wspaniały prezent! I zdjęcia z pewnością wyszły piękne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Zdradzę Ci, że niektóre ujęcia pojawią się na blogu Doroty za jakieś 10 dni ;) Na pewno się zorientujesz na FB ;)

      Usuń
  3. Cudowny! Ja z okazji Walentynek dam mężowi scrapa ze swoim zdjęciem. I jeszcze coś, co lubi ;) Na razie to ozdabiam, ale może pokażę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Bogusiu :)
    Scrap to też wspaniały prezent - koniecznie się pochwal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia!!! Album wygląda pięknie. A zdjęcie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś! Zorganizowałaś niesamowity prezent dla swojego męża. Nie dziwię się że tak szybko minęło Wam 15 lat. Ty wiesz jak podtrzymać zainteresowanie na wysokim poziomie:) Jestem przekonana że dzięki Twojej mądrej i pełnej pomysłow głowce, doczekancie jeszcze bardziej okazałych rocznic:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko, bardzo Ci dziękuję za te słowa. No a co do kolejnych rocznic - nie wyobrażam sobie by było inaczej :)

      Usuń
  7. Zaszalałaś! Zdjęcie piękne, na pewno kolejne również i na nich cudowna - Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewcia...zdjęcie oszałamiające!!! No...ale Dorotka je robiła,więc wyciągnęła z Ciebie całe piękno!
    Piękny upominek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, masz rację - gdyby nie Dorota, to chyba bym się nie otworzyła przed obiektywem.

      Usuń
  9. Album prezentuj się fantastycznie, zdjęcia ( te które uchylają rąbka tajemnicy) - są piękne!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i piękna realizacja. A same zdjęcia bardzo ciekawią, po okładkowej zachęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo. I powiem Ci jedno - lubię te zdjęcia :)

      Usuń
  11. Super!
    Też bym chciała taki prezent mężowi podarować, a przy okazji sprezentować i sobie fajne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa, rewelacja! od początku do końca

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...