niedziela, 16 lutego 2014

DLA MAŁEJ PRIMABALERINY

Z okazji pierwszego występu na scenie mała primabalerina Shayenne dostała taką oto karteczkę:

Papier: Galeria Papieru, baletnica: I Kropka

Pozostałą po wyjęciu baletnicy tekturkę wykorzystałam jako maskę.


Jestem przekonana, że kartka dodała otuchy tancerce i występ był wspaniały.
Tanecznym krokiem zbliżamy się do nowego tygodnia. Mam nadzieję, że wizja poniedziałku nie jest dla Was przerażająca ;-) A póki co - cieszcie się niedzielą.
Ściskam!

11 komentarzy:

  1. Przepiękna, aż by się chciało umieć tak tańczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka! A nowego tygodnia wypatruję z radością. FERIE :D Calutki tydzień z synkiem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko :) Aaaaale macie się cudnie. Życzę Wam wspaniałego, beztroskiego czasu.
      Mnie czeka cały tydzień z córcią, tylko z mniej fajnego powodu - choroby.

      Usuń
  3. Ewa! Zatem zdrowia zycze I choroby przeganiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, delikatna, w sam raz dla małej tancerki ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...