środa, 26 lutego 2014

DLA MAŁEJ KOBIETKI

Dużo urodzin u nas ostatnio :-) Moja chrześnica skończyła w piątek trzy lata i z tej okazji przygotowałam album, bukiet, małe pudełeczko na prezent oraz aż dwie kartki (jedną wręczała babcia). Królowały papiery z Galerii Papieru z kolekcji Małe Kobietki oraz różowości z Lekcji Miłości. Stemple, których użyłam, pochodzą z Agaterii, Lemonade oraz Viva Decor. Jest też mały akcent z LemonCraft. Będzie sporo zdjęć, więc nie przedłużam wstępu:





Ze względu na kształt albumu w ozdabianiu kart postawiłam na prostotę. Ułatwi to również przechowywanie. Tak wyglądały niektóre karty:









Równie prosta kartka powstała do kompletu:




Kartka od babci miała ciut więcej bajerów ;-)

ten uroczy stempel Magnolii kolorowałam na jeszcze warsztatach u mONAmi :-)


Oczywiście nie brakło również słodkiego bukietu - tylko zdjęcia brakło ;-)
Ściskam!

5 komentarzy:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...