wtorek, 18 lutego 2014

WALENTYNKA POP-UP

Dostałam niedawno zadanie ambitne - miałam zrobić walentynkę pop-up, którą Pani Katarzyna chciała wręczyć swojemu mężowi. Ciekawa jestem, czy kartka się podobała obdarowanemu. A wyglądała tak:

papier: Papermania, stemple: Agateria



Papier: Galeria Papieru





Kartka ostatecznie dostała jeszcze kieszonkę, w której można było schować czułe słówka:

Papiery: Galeria Papieru, Papermania



Choć używałam wykrojników i dziurkaczy, to "duszę" kartki wykonałam głównie z pomocą starych, dobrych narzędzi: nożyczek i nożyka. Mogłam tego dokonać dzięki szablonowi, legalnie nabytemu przeze mnie u twórcy. Gdybym miała ploter, to wszystko wycięłoby się samo. A tak? Mam satysfakcję i cieszę się, że podołałam temu zadaniu.
Ściskam!

11 komentarzy:

  1. rewelacja! świetny pomysł, świetne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny pomysł i mistrzowskie wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohoho ale bajerancka kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka! Niespodzianka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że wywołała uśmiech obdarowanego :)

      Usuń
  5. Wow!! Rewelacja!! Niesamowity pomysł, wykonanie i wrażenie jakie robi ;) Jestem pewna, że takie samo wrażenie wywołała u adresata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką walentykę to ja rozumiem. Piękny cytat i perfekcja w każdym calu.... Projekt, kolor, wykonanie.... Ewuś obłedna praca!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...