środa, 12 lutego 2014

TURKUSY, ZIELENIE, PIÓRKA

Takie właśnie wytyczne miałam, gdy robiłam ten komplet, składający się z kartki oraz żelkowego bukietu. Przyznaję się bez bicia - robiłam go z dużą przyjemnością.

Papiery: UHK Gallery, Rapakivi, stempel piórko: Latarnia Morska





Bardzo Wam dziękuję za te wszystkie przemiłe słowa pod moim wczorajszym wpisem. Tym bardziej, że wahałam się, czy publikować ten post. Ale Wasze komentarze utwierdziły mnie, że zrobiłam słusznie :-)
Ciekawa jestem jak aura u Was - u mnie pada śnieg z deszczem i cieeeeeemno na dworze. Ale (na przekór pogodzie) słońca Wam życzę :-)
Ściskam!

5 komentarzy:

  1. U mnie o 7 rano zapowiadało się na piękną pogodę, taką jak wczoraj...niestety od 9-tej zaczęło się to zmieniać, przed południem zaczął padać deszcz, a po 14-tej śnieg, teraz jest lekki mrozek, więc mam nadzieję, że jutro wyjdzie słoneczko? :-) czego i sobie i Tobie życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas po wczorajszym słonku dzień przywitał nas szaro-buro. Dawno nie widziałam takich grubych płatków śniegu. Ale może faktycznie jutro znów będzie słonecznie? Oby choć w serduchach nam to złote i ciepłe świeciło :-)

      Usuń
  2. Ewo kochana! Bloga już nie prowadzę i na blogi innych też nie wchodziłam od bardzo dawna niestety, tym bardziej miło mi było zajrzeć do Ciebie po tak długiej przerwie i zobaczyć co u Ciebie słychać. Mam w swoim pudełku dwie przepiękne kartki spod Twojej ręki, a jak widzę teraz poczyniasz jeszcze piękniejsze, a i za albumy się wzięłaś! Cieszę się, że nie porzuciłaś tego co Ci tak cudownie wychodzi. A co do tego konkretnego posta: przepiękna kolorystyka, a bukiety jak zawsze nieśmiertelne ;)
    Trzymaj się, pozdrowienia dla Pana Męża i Córek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, jaka niespodzianka! Ależ mi miło, że zajrzałaś :)
      Koniecznie napisz mi @ co u Ciebie słychać :)

      Usuń
  3. Cudne kolorki!
    Od bukietu wprost oczu nie można oderwać!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...