środa, 5 lutego 2014

NIEBIESKI CZEKOLADOWNIK

Dziś Scrap For Four robi sobie małą przerwę, więc zamiast tego, pokażę Wam coś niebieskiego.
Jesienią ubiegłego roku uczestniczyłam w kursie. Nasza prowadząca była tak świetna, że postanowiłyśmy jej podziękować w słodki sposób. Wybadałyśmy, że ulubionym kolorem jest niebieski i na koniec kursu wręczyłyśmy jej zrobiony przeze mnie czekoladownik :-)

Papiery: UHK i ciut Galerii Papieru, stemple: Agateria



Nie wiem jak u Was, ale u mnie za oknami piękna wiosna i słońce, słońce, słońce. I w sercu też słonecznie :-)
Ściskam!

4 komentarze:

  1. Sliczny jest :) ja juz mam czekolade, wybralam inna i bardzo jestem ciekawa jak smakuje :) gorzka z dodatkiem orzechow laskowych i borowek :)
    U nas pada a na dokladke metro strajkuje.... ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te Twoje czekoldowniki! Przeliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Błękity to czekolady zawsze pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...