niedziela, 2 lutego 2014

SŁODKA PIERWSZA MIŁOŚĆ

Witajcie w niedzielne popołudnie. Mam nadzieję, że nie przerwałam Wam obiadu ;-) Spieszę do Was z czymś słodkim, bo nie byłabym sobą, gdybym nie próbowała połączyć słodyczy z papierkami. Z tego połączenia powstały dość proste, ale urokliwe kartki walentynkowe. Powstała wersja dla niej i dla niego. Sami zobaczcie:








Papierki, których tu użyłam to Pierwsza Miłość z Magicznej Kartki. Idealne do tego tematu.
Te walentynki są od dziś dostępne w kwiaciarni Center w Mysłowicach - Brzęczkowicach, przy ulicy Gen. Ziętka 28 (obok przystanku autobusowego) - zatem zapraszam! A gdyby ktoś miał ochotę podobną zamówić, to piszcie do mnie :-) 
Ściskam!

9 komentarzy:

  1. no to była tylko kwestiia czasu- takie połaczenie ♥ super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i oprawa dla tych pysznych cukierków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocze... Świetnie wyglądają te pralinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie! Obie wersje są urocze i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie:) Serdecznie pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka oprawa cukierasków

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekoladki już próbowałam - są pycha! A pomysł z przyklejoną słodyczą pożyczam na serduszka walentynkowe dla Młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście byłoby mi żal rozpakować czekoladkę w takiej oprawie....;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...