czwartek, 22 listopada 2012

CHRZCINY

Kolejna zaległość. Taaaaaaaaaaka duża. Z września. Dwie karteczki na chrzest święty jednej małej królewny. Pierwsza do kopertki:






Digi-stempel w środku jest autorstwa Joligg
Druga kartka była schowana w pudełeczku:





Bardzo mi się podoba efekt po zapakowaniu kartki.
Papiery to oczywiście Galeria Papieru, stempel z sukieneczką - z Agaterii, ramka - z Wycinanki.

Wczoraj odcięłam też zupełnie inny ogon - poleciały nareszcie nagrody z mojego motylowego candy. Żeby wynagrodzić dziewczynom czekanie, podokładałam małe bonusy. Jak tylko motyle szczęśliwie wylądują, pokażę Wam, co wpakowałam do pudełek.
A tymczasem serdecznie Was pozdrawiam i uciekam do swojego "młynka". Trzymajcie się cieplutko!

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki. A motylowa przesyłka dotarła szczęśliwie sprawiając mi niesamowitą niespodziankę.
    Dziękuję Ci kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne karteczki, słodka jest ta z fotografią maluszka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż tu dużo gadać - cudne ... i już :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie tak łatwo z fotografią zrobić kartkę- Tobie wyszło perfekcyjnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też bardzo podoba się efekt pudełkowo-kartkowy.. i niezmiennie podoba mi się ten wykrojnik ;)
    Śliczne karteczki wyszły. Ta druga-superancka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo księżniczkowe karteczki:)pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wylądowało :D*
    A kartki śliczne, zwłaszcza pudełeczkowa :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...