środa, 7 listopada 2012

ŚLUBNY KOMPLET Z ZIELENIĄ W TLE

Ostatnio miałam okazję przygotować dla znajomych kilka ślubnych kompletów - dziś pokażę Wam pierwszy z nich: tort z ręczników na bis, kartka w pudełku oraz butelczyna wina :-) Wspólny mianownik to zieleń. Pan Młody próbuje zarazić swoją wybrankę pasją motocyklową, oboje kochają Kraków - stąd motywy na kartce (zdjęcia z zasobów publicznych sieci). Papier użyty przeze mnie pochodzi z kolekcji Usłane Różami Galerii Papieru. Po tym krótkim wstępie pokazuję, co następuje - zatem tort:



Kartka:




Oraz butelczyna:



Mam nadzieję, że Państwu Młodym spodobał się prezent.
A Wy, moi drodzy Zaglądacze, trzymajcie się ciepło i nie dawajcie się choróbskom.

13 komentarzy:

  1. Wspaniale prace! Calosc stanowi niezwykly, starannie dobrany I przemyslany prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnas miec pewność, ze się spodoba!! na 100%. Ewuniu- super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle zaskakujesz swoją pomysłowością! Super!
    Pozdrawiam
    Niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko super pomysłowe, kartka cudna! Butelczyna bardzo mi przypadła do gustu:-) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny zestaw! Kartka jest super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet, wszystko pięknie współgra :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I zielooone, i Krakóóów, i tort, i butelka... na mnie piorunujące wrażenie zrobiła całość, bo absolutnie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny komplecik!

    No próbowaliśmy się nie dać tym choróbskom i niestety nam się nie udało :(.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka mnie zachwyciła! :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...