poniedziałek, 5 listopada 2012

SCRAP FOR FOUR IV

Kolejny piąty dzień miesiąca - zatem pora na publikację efektów zmagań Scrap For Four. Tym razem działałyśmy z zestawami przygotowanymi przeze mnie. Co prawda dopiero minął Dzień Wszystkich Świętych, ale kartki bożonarodzeniowe wypada zacząć przygotowywać z wyprzedzeniem ;-) Za chwilę zobaczycie, że czasem siła rozpędu jest tak duża, że powstaje więcej, niż było w planie - uwaga, sporo zdjęć!
W moim zestawie znalazły się papiery: Świerszcz za Kominem" Galerii Papieru, "Winter Elegance" Rapakivi oraz "Wesoła Świąteczna Gwiazdka" Scrap Pasji. Oprócz papierów dołożyłam stemplową bombkę Craft Fun, kawałek sznurka, mały ćwiek, gwiazdkę i wstążeczki (do wyboru) ze śnieżynkami.




Wspomogłam się wykrojnikami i wycięłam nimi dwa elementy będące w centrum. Bombkę zawiesiłam na sznureczku. Z arkusza galeriowego wycięłam tylko listki i jagody ostrokrzewu oraz jemioły. Jagody potraktowałam glossy accents, a wszystkie elementy nakleiłam warstwowo i by ten efekt uwypuklić użyłam kostek 3D.  Oto rezultat:



Z zestawu zostało mi całkiem sporo papieru:




Dlatego postanowiłam to wykorzystać i zrobiłam jeszcze taką prostą karteczkę:



Grafikę pobrałam stąd i dodałam napis. Wycieniowany lekko kolor i przewaga czerwieni to efekt uboczny - kończył mi się czarny tusz w drukarce ;-) Ale wyszło ciekawie i postanowiłam tak to zostawić.

Potem zaczęłam kombinować, że przecież papierków zostało wciąż sporo i warto byłoby je wykorzystać do cna. Jak się rozkręciłam, to w efekcie powstały jeszcze trzy kartki...
Taka:



Taka:



A z samiuśkich ogryzków zrobiłam choinkę - nakleiłam na papier ścinki po dziurkaczu brzegowym, który był w użyciu wcześniej - i wyszło co następuje:




No kto by pomyślał, że z trzech kawałków papieru o wymiarach 15x15 cm powstanie aż pięć kartek? :-) Zrobiłam nawet dwie ścinkowe choinki, które będę mogła wykorzystać kiedy indziej. Oto co mi pozostało po wszystkim:



A na koniec jeszcze taki oto akcencik - logo naszej grupy:



Zapraszam do polubienia nas na Facebooku :-) I koniecznie sprawdźcie, co stworzyły dziewczyny z naszej wspaniałej czwórki: Jola, Ola i Monika.

17 komentarzy:

  1. Wow :) No Ty to poszalałaś, ale jak cudownie :) Kartka nr 1 mnie zauroczyła totalnie i maksymalnie :)
    Cały urok w wykrojniczkach :)
    Pozostałe także urokliwe i jakie solidne wykorzystanie materiału :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz ładniejsze wychodzą Ci te karteluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne Ewuś:)jesteś niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To są po prostu dzieła sztuki! Przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem ile potrafiłaś stworzyć z takiej w sumie niewielkiej ilości materiałów ;) Pierwsza i czwarta najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa oszczędność :) Jestem pod wrażeniem! Prześliczne te karteczki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie, absolutnie wszystkie cudne, wyjątkowe...
    Ależ miałaś wenę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę mi żal ,że moje nie są takie ładne ;) Pozdrowienia dla rodzinki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Hihih :) nic się nie marnuje :) Śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super widziec inne dziełko z tych samych materiałow ( byałam juz u Alexandry) a ta karteczka z choragiewkami po prostu wspaniała! nie mówiąc już o choineczkach z trójkącikami... extra Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wszystko wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda inna i każda cudowna, a ścinkowe - naj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuś, te dwie ostatnie, to mistrzostwo świata.. po prostu NAJPIĘKNIEJSZE! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod wrażeniem! Świetne karteczki!
    A zabawa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe karteczki, jestem nimi na prawdę zaskoczona i zainspirowana, jak przy wykorzystaniu najdrobniejszych nawet ścineczków można stworzyć tyle wspaniałości! Na pewno coś podpatrzę i wykorzystam, jeśli się nie obrazisz ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...