sobota, 10 listopada 2012

BŁĘKITNIE, MGLIŚCIE, SREBRZYŚCIE...

Mgła to kolejny temat zadany przez Modraczka w Jej cyklicznym wyzwaniu. Mgliste z początku miałam wizje - nie bardzo wiedziałam, czy coś z papierków, czy może z cukierków... Ostatecznie stanęło na słodkościach, ale nie do jedzenia. Oto słodkie wcielenie niemowlęcych skarpetek - muffinka. To może być uroczy prezent z okazji narodzin. Podejrzewam, że fajnie by takie muffinki wyglądały w kwartecie, w ładnie ozdobionym pudełku - trzeba o tym pomyśleć ;-) Od razu mówię, że nie jest to mój pomysł - widziałam coś podobnego przeglądając Pinterest - ale chodziło mi to po głowie od dosyć dawna. No to voila:





Kolory bardzo delikatne: mgliste błękity i pudrowy beż. Jedynie wózeczek skrzy się mocniejszym odcieniem niebieskiego. Jak się Wam podoba? :-)

Zajrzyjcie do Modrak Cafe i sprawdźcie, jak sobie poradziły z tym wyzwaniem



pozostałe Dziewczyny, które się bawią.
Ściskam!

13 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł na skarpetki w doniczce a i wykonanie jest super! Muszę także pochwalić pomysł na zdjęcie na stopce odwróconego kieliszka ŚWIETNE!!!
    pozdrawiam i przesyłam :*








    OdpowiedzUsuń
  2. świetne Ewunia!
    brak mi słów, i ten śliczny błękitny kolor mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie Twoja radosna interpretacja takiego troszke mrocznego tematu. Skrapetkowa babeczka jest naprawde slodka!

    Milej niedzieli Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się oczywiście podoba BARDZO, z uwagi na foremkę i całość babeczkową i pudrowość / mglistość :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie, przesłodko, pomysłowo, świetnie wykonane! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie, kochana:) i widzę nastrój lepszy:)
    a skąd wzięłaś tę foremkę, bardzo mnie to nurtuje...
    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mglista babeczka jest super :) A wózeczek niczym światełko latarni we mgle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wózeczek na szczycie aż ugryźć! Słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna rzecz i niesamowicie pomysłowa! Całość skryta w silikonowej foremce na muffinki? Genialne i pełne uroku!

    Zapraszam serdecznie do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...