środa, 28 listopada 2012

MOTYLE WYLĄDOWAŁY

Motyle, które już dawno miały dolecieć do Adresatek, nareszcie szczęśliwie wylądowały - zatem mogę ujawnić, co przygotowałam w ramach nagród w mojej motylowej rozdawajce. Główną nagrodę, czyli obrazek oaz słodki bukiet, zgarnęła Kasica:




Oprócz tego subiektywnie przyznałam trzy wyróżnienia, gdyż spodobały mi się komentarze Skimmii, Marty i Magdy - do nich poleciały moje Pakiety Pierwszej Pomocy i kilka innych drobiazgów:





Cieszę się, że kolejne "ogony" odcięte. Prace nad pozbywaniem się kolejnych wciąż trwają. Trzymajcie kciuki, żebym się z tym uporała jak najszybciej. A może znacie sposób na wydłużenie doby, ale bez zwiększania zmęczenia? ;-)
Pozdrawiam serdecznie!

3 komentarze:

  1. I tak mi się gęba śmieje! :D :D :D :D :D Dziękuję :)*
    A bukiet dalej oko cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. alez pofrunełaś motylowo- dziewczyny na pewno super zadowolone/ zamotylone♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaale motylowooo :D Ale słodko.. a ja przed obiadem i tak mi się czekolady chce strasznie... buuuu... :)
    Doba niech się nie wydłuża, bo i tak spać nie pójdziesz.... :D BUZIOLE

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...