wtorek, 27 listopada 2012

ŚLUBNY DUET

Pokażę Wam dziś ślubny duet - i to duet do kwadratu. Po pierwsze: duet kolorystyczny, bordo i ecru. Po drugie: duet, bo dwa są elementy zestawu: bukiet z raffaello i kartka w pudełku. Zatem bez zbędnego gadulstwa:






Państwu Młodym spodobał się prezent, co bardzo mnie cieszy. 
A następnym razem mam nadzieję pokazać Wam moje nagrody rozdawajkowe, które szczęśliwie doleciały już niemal do wszystkich. Tymczasem żegnam się z Wami, życząc Wam spokojnego wieczoru i... generalnie spokojnych dni, pozbawionych gonitwy. Mnie ostatnio brakuje godzin w dobie - oby Wam ich wystarczało ;-) Trzymajcie się cieplutko!

16 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik. Piekny gorący bordowy kolor idealn dla slubne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze świetny bukiet i dodatek:) Mnie też godzin w dobie brakuje:(
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet trio wyszło, bo i pudełeczko na karteczkę jest ;) Piękny, dostojny w kolorystyce i zdobieniu zestawik.
    Moja doba też coś jakoś ostatnio taka przykrótka się zrobiła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda Twoja praca jest wspaniała. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. komplecik świetny jak zawsze u Ciebie :-)
    Szalona Ewko ślicznie dziękuję za niespodziewajkę - po prostu mowę mi odjęło :*
    Komplet motylkowy bajeczny jeszcze raz dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorki! Piękny duet!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Bardzo ładne kolory. Bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pięknie i bardzo smakowicie:)
    Pozdrawiam Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  9. potwierdzam wszytko co tu moje poprzedniczki napisały!!

    Ewuniu, bransoletkę Ci oczywsićie zrobię,( pewnie w niedalekiej przyszłości :-))) ale to moje zamówienie roczkowe uznaj za niebyłe...sorki za zamieszanie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka droga przed młoda parą! ;)
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...