sobota, 24 listopada 2012

POST MROŻĄCY KREW W ŻYŁACH

Modrak zadała nam ostatni temat w swoim cyklicznym wyzwaniu. Jest nim:


A ja i tym razem poszłam pod prąd w interpretacji - ot, taka przekorna moja natura ;-) Jak szron - to wiadomo, że mróz. U mnie powstała kartka mrożąca krew w żyłach - kartka z... nożem rzeźnickim!


Ostrze noża błyszczy, gdyż spryskałam je obficie srebrną mgiełką:


A teraz wszystko Wam objaśnię - wytłumaczenie jest bardzo proste. Kartka powstała na trzydzieste trzecie urodziny męża mojej znajomej, który z zawodu jest właśnie rzeźnikiem. Miało być bez zadęcia, żartobliwie i bez świnki - podobno mój wytworek to był strzał w dziesiątkę :-)

Na koniec pochwalę się Wam, co przyleciało do mnie jakiś czas temu od Gosi:


Poszewki na podusie dla moich dziewczynek mają przepiękne hafty - ja, patrząc na nie, mogę jedynie podziwiać umiejętności zdolnych rąk Gosi. Mnie dostała się broszka w ulubionym kolorze. Oprócz tego były jeszcze słodkości, które nie dotrwały do zdjęcia ;-) Gosiu, bardzo Ci dziękuję - moje bukiety, w porównaniu z Twoimi haftami, to była drobnostka.

I tym miłym akcentem kończę na dzisiaj, życząc Wam spokojnej niedzieli.
Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja tematu :D Kartka rewelacja :) Ja bym pewnie od razu dla takiego obdarowanego świnkę własnie na kartce umieściła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha ;) Kartka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna karteczka, personalizowane są najlepsze. A prezenty wspaniałe.
    Ps. apraszam do mnie na małą rozdawajkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojechalas po bandzie - jak to mowia w zargonie zuzlowym;) Jestes niesamowita i przyzwyczailas juz nas do tego ze jestes nieobliczalna! Genialna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wariatka :* Ale to już wiesz Słonko :*
    Kartka bombastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha. Świetny pomysł i genialna praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalna Ewuś, pomysł super, choć ja pierwsze skojarzenie miałam z cięciem obwodu ciałka:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje interpretacje są powalające :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega zabawna ta kartka :D Ty masz pomysły! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jasny gwint, Ewa!!! Co Tobie w głowie siedzi!!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...