czwartek, 15 listopada 2012

USKRZYDLONY

Mechanicznie uskrzydlony komplet powstał na ślub pewnej pary: On jest kontrolerem lotów, Ona lubi skoki spadochronowe. Na bukiecie miało się pojawić żelkowe serce. A leci w nie myśliwiec - niczym strzała Amora ;-)




Natomiast na karteczce samolot już grzeczniejszy - luksusowy prywatny odrzutowiec:



Dziś mam "dzień załatwiania" czyli latam to tu, to tam - a ponieważ poruszam się dziś środkami publicznego transportu, to jest szansa, że w trasie odrobię zaległości w kolejnym blożku. Niektórzy z Was już się zorientowali (po ilości komentarzy w skrzynce), że w nocy nie próżnowałam ;-)
Trzymajcie się cieplutko. U mnie dziś świeci słońce - niezmiernie mnie to cieszy, bo biegania z parasolką nie lubię. Wysyłam Wam nieco słonecznego światła na dobry dzień.

15 komentarzy:

  1. Odlotowy komplet! Miłego załatwiania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znacznie odczułam (ku wielkiej mojej radości) Twoją nocną obecność :)
    Ewciu...ja też czasu mam jak na lekarstwo...Że coś powstaje to cud,pasja, mój upór i...zarwane noce ;)
    A zestaw dla Młodej Pary doskonały!Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny zestaw na powitanie dreamlinera... ;)
    PS odpocznij.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. he he nadrabiaj zaleglosci blogowe-ja wiem gdzie cie dawno nie bylo :P

    a komplet super uskrzydlony rewelka

    OdpowiedzUsuń
  5. Superpomysł! I na bukiecie i na kartce, banner jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wykombinowane z tymi samolocikami. Super komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no, odlotowa para, to i komplecik odlotowy ;)
    Taaa, niektórzy dojrzeli hurcik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle- pieknie i na temat!
    a wizyty hurtowe mogą być- tylko nie zamiast snu Ewciu, bo nam padniesz- a tego byśmy nie chciały!!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, jak dopasowujesz prezenty do zainteresowań obdarowanych osób, to bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny komplecik:)
    Też widzę, że ciągle w biegu:)hi hi

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowy bukiecik stworzyłaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie TWoje bukiety po prostu zwalają z nóg:-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...