wtorek, 13 listopada 2012

"ZAWIANY"

To już kolejny bukiet z prądem u mnie, ale kiedy sobie pomyślę, ile się namęczyłam z tym pierwszym... ;-) Chociaż wciąż trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby zrobić coś takiego:




Obdarowany po zużyciu (tudzież zażyciu) takiego bukietu raczej się nie upije (zresztą nie to tu przecież chodzi!), ale nieco "ZAWIANY" to chyba będzie... ;-) I tak oto dochodzimy do kolejnego tematu wyzwania w Modrak Cafe, a jest nim



Co powiecie na taką interpretację? :-)

Mam nadzieję, że wirusy omijają Was szerokim łukiem, wszak jesień mamy wyjątkowo ładną. Pozdrawiam Was cieplutko.

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahhaha zawiany:) dobre:D
    w żuciu bym nie wpadła na taką interpretację wiatru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, szkoda że nie trafilam tu wczesniej, bo potrzebuj wyjatkowy bukiet na czwartek;) a Ty widac masz wyjatkowy talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy ;) Interpretacja super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przezabawna interpretacja:)) Bukiet super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihihihi, moim zdaniem należy się wyróżnienie za najciekawszą interpretację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha... swietna interpretacja!! :D
    Myślę, że wygraną masz jak w banku! (a jeśli nie, to chociaż nagroda za inwencję się należy :D)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no...interpretacja świetna :) A bukiet jak zawsze piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi, przyznaję, że interpretacja mnie powaliła, ale jest trafna :D Wierzę, że bukiet jest karkołomny, bo do tej pory nie wiem, jak ty te szklane butelczyny tak fajnie komponujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu, świetna wietrzna interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego bukietu! Fantastycznie wkomoponowalas go w tresc wyzwania, a ja procenty widze nie tylko w buteleczkach... W bukiecie pojawiaja sie tak jakby szyszki chmielu?... Co to jest? To niebieskie?

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, powiało aż zawiało! super!
    Ewuniu, jak zobaczyłam znowu te tabuny komentarzy w skrzynce to wiedziałam, ze byłaś...
    tez zauwazyłam podobieństwo broszki do loga i cieszę się, że nie tylko ja♥
    zdróweczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewcia, o jak dawno mnie tu nie było:((( i chyba Ciebie też dawno nei gościłam, prawda?jaki śliczny "wietrzny";)) bukiecik...mam nadzieję że u Ciebie pięknie, Kochanie?idę!nadrabiać zaległości:***

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...