środa, 17 października 2012

NA OSŁODĘ

Z baaaardzo dużym poślizgiem (wszak rok szkolny już się zaczął na dobre) pokazuję bukiety "pierwszowrześniowe" dla dwóch chłopców. Gdy Gosia napisała do mnie z pytaniem, czy przygotowałabym bukiety dla jej synków - ucieszyłam się, że będę miała sposobność odwdzięczyć się za kolczyki, które dostałam od niej kiedyś tak po prostu, bez okazji. Po bukietach zapewne nie ma już śladu ;-) ale na zdjęciach przentowały się tak:





A jeśli chcecie zobaczyć bukiety na łonie natury, to zajrzyjcie do Gosi, o tutaj :-)

Wciąż gonię za swoim ogonem, komentowaniu końca nie widać - kiedy ja wyjdę na prostą? No nic, kiedyś na pewno ;-)
Trzymajcie się cieplutko!

12 komentarzy:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...