czwartek, 25 października 2012

ZŁOTOSŁONECZNY

Bukiet żelkowy jak złote słońce - promienny, ciepły, optymistyczny - na dodatek z piękną dedykacją. Tylko zdjęcia kiepskie, bo robione w nocy, niestety. No ale jak się nie ma, co się lubi... to muszą takie fotki wystarczyć:





Bukiet ten to jednocześnie moja praca na jesienne wyzwanie cykliczne u Modraczka - pierwszy temat to właśnie "Złote słońce" :-)



Szkoda tylko, że nasza złota jesień chyba już za nami, a za progiem czyha listopad. Ale zajrzyjcie do Modrak Cafe - tam w komentarzach mnóstwo zgłoszeń z ciekawymi słonecznymi pracami - można podładować akumulatory ;-)

13 komentarzy:

  1. Ewuś, słoneczko jest boskie!! Aż się musiałam zalogować i wyrazić swój podziw, bo ogromnie mi się podoba i kolorystyka i nazwa :)))))) BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny baaadzo słoneczny :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny cieplutki bukiecik. Też bym się chętnie przy takich słodkościach rozgrzała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach takiego słońca dzisiaj mi na niebie brakowało ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ blask od niego bije! bardzo optymistyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspanialy radosny bukiecik! Sloneczna aura rozgrzewa serce od pierwszego wejrzenia!:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny- i pasuje na tegoroczną, słoneczną jesień♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle słonecznie, aż mi się rozjaśniło w pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi się cieplutko zrobiło, mimo że w kubeczku herbatka malinowa z miodem i cytrynką :)
    Piękna kolorystyka i ten cytat! Ach!

    OdpowiedzUsuń
  10. smakowity i bardzo słoneczny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i bardzo słoneczny! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...