wtorek, 23 października 2012

DLA MAMUSI

Moja Rodzicielka obchodziła wczoraj swoje urodziny. Z tej okazji nie mogłam przecież nie przygotować dla niej karteczki z życzeniami od wszystkich jej dzieci i wnuków :-) Obok życzeń w środku jest kieszonka na kartę podarunkową.




A ponieważ wyszło dosyć przestrzennie, to przygotowałam jeszcze takie pudełeczko:



Połączyłam papiery Papermanii (fiolety) z zieleniami (Usłane Różami) Galerii Papieru. Ciemnofioletowe różyczki zwinęłam dzięki wykrojnikowym wycinankom, które dostałam od Joanny i włożyłam do nich po koraliku. Różane listki mam również od Asi - gdzieniegdzie błyszczy na nich "rosa" z glossy accents. Na pudełku odbiłam stemple Viva Decor i dodałam trochę kwiatów. 

A następnym razem będą słodycze w bukiecie :-)

9 komentarzy:

  1. O piekny prezent i karteczke sie postaralas, ja zatem dolaczam bukiet urodzinowych zycznien dla Twojej Mamusi:)

    Postarawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, szczena mi opadła (znowu!)! Cudowna kompozycja. Taka karteczka to już prezent sam w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna, mama na pewno będzie zachwycona ;) pozdrowienia od nas dla mamy z najlepszymi życzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna i najlepsze życzenia dla Mamusi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj piękny komplet :) Jeszcze raz najlepsze życzenia dla Mamusi :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...