piątek, 12 października 2012

POD ZNAKIEM RÓŻY WIATRÓW

Mimo, że październik mamy, to ja Wam dzisiaj pokażę komplet związany z wakacjami, ale za to w jesiennych kolorach - była to forma podziękowania dla dziadków od wnucząt za wspaniale spędzony czas laby. Jak wakacje, to i podróże. A jak podróże - to kompas. Jego motyw jest wspólnym mianownikiem dla kartki i słodkiego bukietu.
W słodkiej wiązance kompas usadowił się w samym centrum morza słodyczy:





Na papierze z Galerii Papieru odbiłam stempel Montażowni - użyłam tuszu do embossingu i białego pudru. Podobnie przygotowałam tło kartki - kilkukrotnie odbiłam stempel, obsypałam pudrem i wygrzałam. Na to element z arkusza Lemonade, z nadrukowaną dedykacją i czerwona wstążeczka. Jednak gdy przyłożyłam papier do bazy, było trochę "za czysto", dlatego postanowiłam powtórzyć stemplowanie kompasem, tyle że tu użyłam brązowego tuszu. Dopiero wtedy wszystko mi "zagrało" :-)




Myślę, że wyszło całkiem zgrabnie :-)

Wczoraj obiecałam Wam zdjęcia mojego nowego towarzysza, który zawitał do mnie wraz ze swoją "mamą" Agatą:



Słonik zakątkowy również się ucieszył z kolegi, myślę że będą się ze sobą dogadywać ;-) Ale to jeszcze nie wszystko - oprócz zwierza dostałam śliczny zielony groszkowy chustecznik, który już zamieszkał w mojej torbie oraz herbaciane torebeczki - saszetki pachnące lawendą. Tak się wszystko prezentuje w całości:



Ja też przygotowałam coś dla Agaty, ale oczywiście zdjęć nie zrobiłam ;-)
Nadrabianie blogowych zaległości - trwa. A następnym razem powrót skarpetkowego bukieciku.
Miłego weekendu!

11 komentarzy:

  1. Śliczny komplet Ewuniu, i ten kompas tak pięknie komponuje się z całością!:)
    A łoś po prostu łośiałamiający!:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet śliczny :-)
    z karteczką - komplet cudny
    a i cudowności dostałaś :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik sliczny:)
    A losia mozna tylko pozazdroscic:P
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. energetyczny bukiet :)
    bardzo sympatyczny komplet wyszedł!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka i bukiet bardzo mi się podobają =D
    A tak wspaniałych prezentów, to tylko pozazdrościć ;p
    Pozdrawiam cieplutko- również Dziadków =}

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękni Ci ta karteczka wyszła. Czy ja nie moge mieć urodzin co miesiąc, żeby takie cuda tez od Ciebie dostawać? ;-) A prezenty genialne. Reniferek to już chyba w blokach startowych czeka na Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny bukiecik i karteczka, a prezenty bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten łoś, czy renifer urzekł mnie bardzo! tylko pogratulować takich prezentów!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu ja Twoich prezentów jeszcze nie zjadłam więc na pewno się nimi już niebawem pochwalę-niech tylko dostanę sprzęt foto w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No bukiet pominę, bo jestem na diecie... :P
    Kartelucha CUDNA! świetny stempel :)
    A prezenty-czadowe! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...