piątek, 26 października 2012

NOWE WYZWANIE W SCRAP-ŚCINKACH

Dzisiaj w Scrap-Ścinkach ruszyło nowe wyzwanie: obowiązkowe elementy pracy to stemplowa odbitka, guzik, koronka i ścinki oczywiście. Ja przygotowałam komplet: notes i czekoladownik:




Zarówno stemple, jak i motyle potraktowałam tuszem i miedzianym pudrem do embossingu na gorąco. Ścinkowa granica w czekoladowniku została zamaskowana koronką. Ozdobne fragmenty ramki pociągnęłam crackle accents. Do obu prac dodałam też perełki w płynie. Papiery, których tu użyłam to ścinki głównie Tajemniczego Ogrodu z Galerii Papieru.

Serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału w ścinkowej zabawie - tym razem czasu jest trochę mniej, ale nagroda nie mniej zacna niż zwykle ;-) Można wygrać bon na zakupowe papierowe szaleństwo u Middii. Koniecznie sprawdżcie też, jakie prace stworzyła reszta naszej Ekipy.
Twórczego weekendu :-)

15 komentarzy:

  1. Ewcia jakie to piękne! To prawdziwa sztuka, a Ty prawdziwa artystka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe wyzwanie. A komplet - genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Magia! na szczęście w Twoim wydaniu-biała♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet :) Bardzo podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplecik! I wyzwanie interesujące.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik, bardzo podoba mi się kokardka z koronki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jesiennie i melancholijnie... Super :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet ... taki nostalgiczny :-) Uścisków moc :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju, notesika zazdraszczam tak bardzo, że aż zaczerwiniłam sie po uszy.
    Kochana, tak mało mnie w tym świecie ale zaglądam, oglądam i podziwiam. Masz niesamowicie dużo energii i pomysłów. Jesteś głodna pomysłów, hihi
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mogłam przegapić taki słodki komplecik ;) Bardzo mi się podobaja takie kolorki, cudnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Takie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...