piątek, 19 października 2012

MAŁY CZŁOWIEK - WIELKIE SZCZĘŚCIE

Witajcie w piątek. Ten "prawdziwy piątek" ;-) Wczoraj trochę się pospieszyłam, wypadł mi po drodze jeden dzień - ale przekonacie się za chwilkę, że miałam ku temu powód.
Co prawda wciąż mam do pokazania zaległe prace, ale nie mogę się powstrzymać przed odrobiną prywaty. W ostatnich dniach miałam okazję zrobić taką oto sztalugową karteczkę:






Stworzyłam ją w całości z papierów Magicznej Kartki - Malutkie Szczęścia. Użyłam też sporo kostki 3D, by uzyskać efekt przestrzenny. Stempelek z metryczką i misiem jest z Agaterii.

Kartkę tę już wręczyłam na ręce mojej 
osobistej, 
bardzo prywatnej 
i bardzo kochanej 
Siostry, która w niedzielę urodziła synka. Co za radość w rodzinie, ach! 
Możecie się spodziewać, że zakątkowych prac powstanie w związku z tym faktem dużo więcej - ale pomalutku, pomalutku ;-)
Miłego weekendu!

12 komentarzy:

  1. Ciociu Ewo G_R_A_T_U_L_A_C_J_E !!!!
    Oj dobrze mu będzie z taką Ciocią na tym Świecie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest idealna, w sam raz dla dłuuuugo wyczekiwanego Pana Jana :D
    Malutkiego Jasia proszę ucałować w stópki, a Justysię pozdrowić i pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka dla wspaniałego kawalera, gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla szczęśliwej cioci!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajniusio, też bym chciała zostać taką prawdziwą ciocią:) ... od siostry... ale się nie zapowiada:) he he, dlatego zazdroszczę i oczywiście gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Siostry (i całej Rodziny) :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu! Jeszcze raz gratuluje całej rodzince oraz życze zdrowia! Niech Janek zdrowo rośnie!

    Karteczka przepiękna! Będzie miał Chłopaczek sporo wyjątkowych pamiątek dzięki takiej cioci jak TY!

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczna! Gratuluję mamie i reszcie rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To pewnie 100 razy większa radość robic takie cuda dla własnego siostrzeńca :) Karteczka bajeczna, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, przepiekna karteczka, a dla Justynki GRATULACJE !!! Witamy małego Jasia i życzymy dużo zdrówka.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...