poniedziałek, 15 października 2012

W WIOSENNYCH KOLORACH

Witajcie w nowym tygodniu! Czy u Was też gości złota polska jesień? Nas rozpieszcza słoneczna pogoda, co bardzo cieszy zbieraczy wszelkich liści, kasztanów, czy innych żołędzi ;-)
Dzisiaj pokażę Wam bukiecik, którego kolorystyka jest raczej wiosenna. Zrobiony ze skarpetkowych różyczek - powstał z okazji pierwszych urodzinek małej królewny. Jest niezbyt wielki, ale za to barwny i wesoły:



Ciekawe jak obdarowana zareagowała na takie kwiatki ;-)

A następnym razem pokażę Wam prezent dla bardzo aktywnego górskiego łazika.
Życzę Wam, żeby tydzień był dla Was udany. Serdecznie Was pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Mała królewna, która otrzymała bukiet uśmiechała się do niego:) Raz po raz ściskała w rączce mięciutkie skarpetki. Byłam zdziwiona, że prezencik zainteresował malutką Nadię aż tak bardzo:) Dziękuję Ewuniu jeszcze raz:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Klaudia W.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki wesoły i pogodny ten bukiecik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jak się kolorowo zrobiło :) Śliczny ten bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O R E T Y!!!
    ja już nawet nie wiem, co pisać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś melduję ,że u nas również złota,polska jesień:)
    Bukiet prześliczny:)
    Ściskam
    PS Jak tylko dojdzie przesyłka to dam znać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Górskie klimaty to coś dla mnie, nie mogę się już doczekać. Bukiet cudny, chętnie bym się zapisała na kurs tworzenia takich bukietów ale musiałabyś prowadzić Ty - mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, dostałam taki bukiet na ur Jeremiego ;-) i tak długo zwlekałam z rozpakowaniem - było mi żal , że w końcu skarpetki były dobre tylko przez chwilę ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez nie wiem, czy bym go rozpakowywała! to dzieło sztuki przeciez!!!
    całuski♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewunia jesteś mistrzyni nad mistrzyniami w tych nietypowych bukiecikach!:) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety u mnie dzisiaj deszczowo i szaro :( Ale mam nadzieję, że jeszcze ta złota jesień wróci do Rybnika :)

    Bukiecik uroczy!!! Obdarowana na pewno będzie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie dzisiaj też piękne słońce. Podziwiam z kanapy... i taaak mi dobrze :)
    Cudowne te skarpetkowe bukiety :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...