wtorek, 16 października 2012

PLECAK DLA ŁAZIKA

Wyzwaniem było dla mnie wynalezienie prezentu dla aktywnego Wuja, który biega, również na nartach, chodzi po górach, staruje w rozmaitych zawodach. A kiedy już taki prezent znalazłam, pozostało zgrabnie go "ubrać". Postanowiłam zrobić plecak, który spełnił rolę zarówno opakowania, jak i kartki z życzeniami. Format był spory - większy niż A4 - i prezentował się tak:





Wujek na widok plecaka się uśmiechnął i właśnie o to chodziło :-)

Użyłam "mapowego" arkusza z Galerii Papieru. A dla Was digi-stempelek do pobrania. Tylko nie zapomnijcie się pochwalić, gdy go wykorzystacie - chętnie obejrzę Wasze dzieła :-)





Spokojnego wieczoru Wam życzę.

15 komentarzy:

  1. świetny plecaczek :)
    stempelek podbieram na zaś... ;) na razie nie mam wizji jego wykorzystania, ale może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! Naprawdę świetny pomysł i bardzo eleganckie wykonanie - jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne opakowanie prezentu i kolejny świetny stempelek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, te szelki są rozbrajające :D Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A w życiu nie widziałam tak pomysłowego opakowania! Wielki szacun - wspaniały pomysł i wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł :D dla pierwszoklasisty też można wykorzystać taki pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie tylko wujek się uśmiecha.. my wszystkie też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Ewa ten plecak i ta sentencja...super:)
    Ja dzisiaj już ogłosiłam na blogu jakie śliczności dostałam od Ciebie:)
    Ściskam wieczornie

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej póżno niż... póżniej;) Bukieciki extraklasa jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewus nie wiem czy czegos nie pomieszalam z komentarzami... Jesli tak to przepraszam!

    Super jest ten plecaczek - nie widzialam jeszcze takiej formy karteczek! Ty Kobieto to masz główke nie od parady!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...