czwartek, 4 października 2012

PAKIETY PIERWSZEJ POMOCY

Jakiś czas temu umówiłyśmy się z Annaszą na wymiankę - ja miałam przygotować bukiet z raffaello na ślub brata Ani, a w zamian poprosiłam o otulacz na nadchodzące chłody.
Ania miała bardzo sprecyzowaną wizję bukietu: pastelowe błękity i tiulowe, "welonowe" biele. I jeszcze jedno - bilecik z konkretną treścią. Ale najlepiej pooglądajcie sami:







Bukiet zjechał pół Polski, bo najpierw do Ani, a potem aż do samej "stolycy" :-) Państwo Młodzi podobno mile zaskoczeni... ale nie wiem czy bardziej niż ja, gdy rozpakowałam kopertę z wymiankowym prezentem. Nie dałam Ani żadnych wskazówek kolorystycznych, a i tak wybrała idealnie. Mało tego, oprócz otulacza przyleciały mitenki do kompletu, a wszystko to ozdobione świetnymi kwiatuchami - tak oto mam i ja swój "pakiet pierwszej pomocy" na jesień :-) Aniu, jeszcze raz dziękuję :-)
Zobaczcie jakie śliczności do mnie przyleciały:




Więcej zdjęć Na Tarasie.
Witam nowych Zaglądaczy w moich progach. A wszystkich Bywalców cieplutko pozdrawiam :-)

13 komentarzy:

  1. Cudna wymianka, aż mnie skręca z zazdrości ;)
    Gratuluję Wam obu talentu!
    Ania idealnie trafiła w kolor bo cudnie Ci w zielonym.
    A ten kulkowy bukiet mi się podoba....fajnie im (tym kulkom) w takiej lekko mroźnej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaa, kochana, raz jeszcze dziękuję za cudną wymiankę! Ewuś, czy ja bym mogła "podkraść" ci ze dwa zdjątka bukieciku i dodać u siebie? Sierota jedna, zaaferowana całym tym ślubem, nawet nie zrobiłam odpowiednich zdjęć. A Państwo Młodzi rzeczywiście byli bardzo zadowoleni ze słodkości, a szczególnie ubawili na widok podpisu!! ;))) Zresztą WSZYSTKIM gościom bardzo się słodki bukiet podobał! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście przepiękna ta zieleń! Świetna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ten bukiet wyszedł! Taki elegancki i idealnie pasujący na ślub! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiet bardzo delikatny... ale na noc poślubną?? chyba w celu dostarczenia energii... ;)
    ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała wymianka, utulacz genialny, bardzo optymistyczny zielony odcienkiety ... jak zwykle bombowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pakiet pierwszej pomocy wyśmienity :) a komplecik slicznie się prezentuje na Tobie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymianka Ewa:)
    I ten sławny już zielony komplecik:)
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna wymianka :) A pakiet, hmmm, to na przerwy między buziakami? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolności Ani wszyscy znamy :) Ja też mam coś nieco od niej- aż się cieszę, że zimno się robi za oknem i że znów będę się otulać moją chustą najpiękniejszą :)
    Twoje zieloności cudne :) No i bukiecik- fantastyczny, jak najbardziej pasujący na salony "stolycy" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukiet jest cudny :) Pieknosci otrzymalas w zamian, bardzo ladna zielen.
    Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wymianka a Twoje bukieciki jak zawsze rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bukiecik rewelacja ... taki troszkę mroźny :-))) A i prezenty dostałaś świetne ... sama muszę pomyśleć o zrobieniu sobie takiego zestawu ratunkowego, bo już niedługo będzie potrzebny :-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...