czwartek, 18 października 2012

PRZEZ OKIENKO

Przez okienko wygląda karteczka - powstała na 60-te urodziny i miała być żółto-niebieska. U mnie za oknem dziś słonko i błękitne niebo - aura się zgrywa idealnie z kolorystyką kartki :-)




Papiery, których tu użyłam, to Usłane Różami i Kapuśniaczek z mojej ukochanej Galerii Papieru :-)
Dziś już piątek! Jakie macie plany na weekend? Ja planuję kilka spotkań rodzinnych, trochę ciachania, trochę zwijania, ciąg dalszy odrabiania zaległości w komentowaniu :-)
Życzę Wam miłej końcówki tygodnia!

Edit:
no oczywiście, że dziś czwartek, ale tak mi spieszno do weekendu, że zgubiłam jeden dzień ;-)

13 komentarzy:

  1. Jezu, nie strasz mnie! Już myślałam, że mi jeden dzień z tygodnia uciekł, a dziś czwartek.. Ufff...
    Kartka bardzo ładna, a do tego piękne pudełko!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa kapitalnie Ci wyszła ta karteczka:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie zapisało się to jeszcze raz:)
    Wspaniała, wyszła kapitalnie:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzicie, jak mi spieszno do weekendu? już sprostowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam weekend od wtorku... czyste lenistwo... :D
    A kartka cudna. Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się wydaje cały czas, że piątek jest...
    To połączenie kolorów jest świetne! Ach, chyba odgapię i jakiś sutasz w tych barwach powstanie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka z okienka wygląda!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj mi tez sie zdarza myslic dni tygodnia....
    A karteczka przepiekna - podoba mi sie to jak pieknie "ogralas" zolty kolor!

    Elegancka karteczna na wyjatkowa okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak przeczytałam nagłówek posta to przypomniała mi się reklama pewnej czekolady, gdzie kostka się pyta: "Jak wyglądają orzechy z czekolady Nussbeisser?"...Przez okienko" :D:D:D Tak nawiasem mówiąc to jest uwielbiana przeze mnie czekolada :)
    A kartka piękna i taka optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysł z okienkiem super!! karteczka śliczna♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...