środa, 10 października 2012

DLA MOJEJ IMIENNICZKI

Podczas tworzenia tego samolotu powstał również urodzinowy album oraz kartka dla Mamy Pani Krysi, która to zleciła mi ich wykonanie. Jubilatka jest moją imienniczką i znaczenie imienia Ewa miało być centralnym punktem okładki. Kolorki zdecydowane, żywe, gdyż Pani Ewa jest bardzo energiczną kobietą. Na początku albumu dedykacja oraz kartka z kalendarza z dnia urodzin, a na końcu żartobliwa motywacja. Karty są ozdobione jedynie stemplami. Voila :-)







Do kompletu powstała karteczka powtarzająca kształt wykrojnika użytego w zdobieniu albumu oraz z tym samym żartobliwym motywem:



I jeszcze w komplecie:


Muszę przyznać, że szalenie przyjemnie tworzyło mi się ten album - takie stemplowane karty już dawno za mną "chodziły".
Niektórzy / niektóre z Was już pewnie zauważyli / zauważyły, że mozolnie zaczynam odrabiać blogowe zaległości. Zatem jeśli wkrótce Waszą skrzynkę mailową zasypie grad komentarzy, to nie oznaczajcie ich jako spam ;-) Trochę to jeszcze potrwa, nie sposób nadrobić wszystkiego w jeden dzień - ale postaram się zrobić to jak najszybciej. Trzymajcie się cieplutko!

18 komentarzy:

  1. faktycznie energiczny zestawik - jednak bardzo fajny. Te kolory mi się podobają - na pewno odstraszają tę szarugę, co się za oknem czai ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne hasło i ciekawe papiery, ładnie Ci wyszedł ten komplet!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu przecudny albumik i fantastyczna kartka do kompletu:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album hmmm taki optymistyczny a w ogóle ten motyw kwiatowy ...śliczny :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Energia z tego kompletu wręcz bucha!!! :) "Nie ograniczaj się" dobre hasło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo.. jaki fajny, energetyczny komplet! super!
    No i odrabianie, odrabianiem.. ale pamiętaj o odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten papier w kwiaty i sposób zrobienia imienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile pięknych kolorów! Karteczka i album są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały album! Jak zawsze świetna gra słów. piękne papiery i TWOJA MAGIA!!! Piękna pamiątka!

    Bardzo dziękuję za grad komentarzy! Sprawiłaś mi odwiedzinami sporo radości! Miło mieć tak sumienną Koleżankę:) Dziekuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny komplecik, pomysłowo ze stemplowaniem kart :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Album jest przepiękny!

    I ja też odrabiam zaległości :).
    Zaczynam od Ciebie Ewuś :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Robi wrażenie! Świetny album i żartobliwa karteczka do kompletu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny jest ten zestaw :)Imienniczka Twoja musiała być zachwycona prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowite .... pomysłowe bardzo ... urzekł mnie bardzo znak drogowy wykorzystany w Pani pracy , superrrrrrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...