niedziela, 21 października 2012

KOMPLET NA CHRZEST ŚWIĘTY

Wracam do prac zaległych, jednak wciąż pozostaję w klimatach dziecięcych. Tym razem dziewczęcy komplet, na który składają się: skarpetkowy bukiecik i kartka w pudełku. Zestaw pofrunął do Sielskiej Chaty :-)
Oto bukiecik:






I karteczka:






Muszę przyznać, że odkąd mam maszynkę, bardzo polubiłam robienie pudełek z okienkiem.  Pudełko ozdobiłam dodatkowo serduszkowymi borderami, które mam od Oleńki. W kartce użyłam arkuszy Lekcji Miłości z Galerii Papieru. A szatkę "uszyłam" sama :-)

Jak Wam minął weekend? Mam nadzieję, że skorzystaliście z tej pięknej pogody i odpoczęliście gdzieś np. na spacerze. Udanego skoku w nowy tydzień Wam życzę.

7 komentarzy:

  1. Pojawiłam się tutaj zupełnie przypadkiem, ale z przyjemnością zostaje na dłużej - jeśli pozwolisz oczywiście ;))
    Te skarpetkowo-pieluszkowo-czekoladkowe... cudeńka są niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nieźle Ci te szycie wyszło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo Moja Droga! Wszystko cudne, ale ta sukienusia mnie rozbroilas!!! Przesliczna!

    alexls

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka boska karteczka! Piękny klimat, bukiecik też super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko :) Wspaniały, nietuzinkowy komplet :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...