piątek, 5 października 2012

SCRAP FOUR FOUR - KOLEJNA ODSŁONA

Piąty dzień miesiąca, godzina dziesiąta - po wrześniowej przerwie Scrap For Four wraca do wspólnego kartkowania. Tym razem zestawy przygotowała dla nas Monika. Ku mojej uciesze w kolorach przeważał tak lubiany przeze mnie turkus :-) Miałyśmy przygotować kartkę z cytatem lub aforyzmem - ja wybrałam Paulo Coelho w wersji angielskiej, a moja kartka przedstawia się tak:




Koniecznie zajrzyjcie do reszty naszego Team'u: do Moniki, Joli i Oli. Ja też nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, co stworzyły dziewczyny :-)

A to dla Was, na wypadek gdybyście chcieli stworzyć coś z moim digi-stempelkiem:



Dobrego dnia i miłego weekendu :-)

16 komentarzy:

  1. No, no....cudna praca :)
    A digi - stempelek dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia cudna :)
    Wspaniały cytacik, pozwolisz, że sobie zapiszę???
    Bardzo lubię tego autora:)
    Cieszę się również, że i Tobie papierki przypadły do gustu:)
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny cytat, a kartka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny klimat tej karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś.. ta kartka jest magiczna po prostu.. przepiękna... I ten ptaszor w koronie...
    Normalnie oczu oderwać nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna Ewcia... artyzm w każdym calu:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te Wasze wyzwania! Ptaszek z koroną wygląda extra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to miałyśmy dzisiaj turkusowy dzień, bo ja dzisiaj stworzyłam turkusowy bukiecik :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ptaszek z korona rozlozyl mnie na lopatki! Sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ptaszek z korona rozlozyl mnie na lopatki! Sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie ptaszek jest najlepszy ale praca w moich kolorkach więc.. przepiękna jest!!! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i widać że dobrze Ci w trukusach ;-) Cytat - marzenie ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna karteczka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne słowa!
    Chyba pozwolę sobie użyć.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...