czwartek, 11 października 2012

POWRÓT ŻÓŁWISI

Dawno nie było ubrankowo-pampersowych zwierzów - no to dzisiaj niewielka, słodka i "rózioooowa" żółwisia, co ma uśmiechniętego pysia:


Poleciała do małej Jagódki. Jak się Wam podoba? :-)

Cały czas składam zaległe wizyty u Was - za mną kolejne "odrobione lekcje", ale przede mną łoho-hoooo i jeszcze ciut, stąd moje takie "żółwisiowe tempo". Za to dzisiaj prawdziwą wizytę złożyła mi Agata z Magicznego Atelier. Przyjechała z małym towarzyszem, który został już u mnie - może jutro uda się zrobić sensowne fotki, to Wam go pokażę :-) Spotkanie z Agatą było dużo bardziej sympatyczne niż spotykanie się w blogosferze - i oby nie było ostatnie. Agatko, mam nadzieję, że masz podobne odczucia "after" ;-) Dzięki!

I tym optymistycznym akcentem żegnam się z Wami na dziś - trzymajcie się cieplutko!

16 komentarzy:

  1. Żółwisia urocza i pokaźnych rozmiarów, jak to żółwie:)
    A spotkania z Agatką zazdroszczę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółwisia słodziutka:)Ewuniu Twoje wytworki podziwiam na bieżąco. Śliczności powstają w Twoim zakątku. Zaglądam i gnam dalej bo czas ucieka w tempie wcale nie żółwisiowym;)
    A spotkania z Agatką też zazdroszczę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie spotkania w "realu" są super!
    A żółwisia urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superaśna żółwisia :)

    Ciekawe co to za zwierzątko, hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  5. Żółwisia jest przecudna!

    Bardzo dziękuję za wizytę na moim blogu, tak pięknie skomentowaną ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu odczucia mam bardzo podobne :)
    No, ale czegóż innego można się było spodziewać przy spotkaniu z tak wspaniałą osobą jak TY :)
    Kawka może była pierwsza, ale na pewno nie ostatnia :D
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam to pakowanie... Zawsze zachodzę w głowę, jak Ty to sprytnie robisz spryciulku :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dawno nie bylo zwierzaczkow, ale z tym wieksza przyjemnoscia witam zolwisie:)

    Spotkania z Agatka zazdroszcze Wam obu;)bo zarowno z Toba jak i z Agata byloby mi milo sie spotkac!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewcia, no noramlnie dostane palpiracji serca przez Ciebie, albo sie rozpuszcze ze wzruszenia♥
    jak zobaczyłam w srzynce ile komentarzy na mnie czeka , to sobie pomyślałam najpierw, ze znowu jakiś anainim... ale przecież zablokowałam... a potem otworzyłam ... i sznupka mi sie ucieszyła! to wsopaniałe uczucie, czytac jednym ciurkiem tyle miłych i ceiepłych komentarzy... dziekuję Ci bardzo! pamietaj jednak, ze i tak bedę do Ciebie zagladać...
    a Zółwisia jest po prostu słodka!
    będę miec biznes do Ciebie, ale to maila.
    cmoki

    OdpowiedzUsuń
  10. żółwisia jest urocza do bólu ;)) jesteś niesamowita!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziak - różowy .. ale co tam podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...