piątek, 18 stycznia 2013

POŻEGNAŃ CZAS...

Gdy parę dni temu zaczynałam pisać tego posta, nie przypuszczałam, że tytuł będzie mieć dla mnie dużo głębsze znaczenie... cóż, takie życie. Ale ja nie o tym chciałam, więc grzecznie wracam na zaplanowany szlak i pokrótce Wam opowiem o dzisiejszch wytworkach.

Ubiegłej jesieni zostałam poproszona o przygotowanie kartki oraz folderu na płyty dla dwóch pań zmieniających pracę. To były prezenty od koleżanek i kolegów. 
Najpierw folder na płyty. Miał pomieścić dwa krążki oraz kartkę z życzeniami. Miały się pojawić koty i szpilki od takiego pana na iterkę "L". Miało być w pudełku i w mocnym kolorze. Dużo tego "miało być". Ale się chyba udało:








Login oraz hasło obecne na pudełku zostały utajnione z wiadomych względów ;-)

A taką kartkę dostała inna Pani (nazwy firm są zamazane, również buzię Adresatki utajniłam, zostawiłam jedynie piękny uśmiech). Ta Pani bardzo lubi jeździć na rowerze, stąd sceneria na karteczce. Na drogowskazie pojawiły się dwie nazwy: firmy opuszczanej oraz firmy, do której Adresatka się przenosiła.


W środku miejsce na specjalny numer "gazety" oraz kartka przeznaczona na życzenia:



Myślę, że obie Panie będą miło wspominać swoich współpracowników dzięki tym upominkom :-)

Witam serdecznie Nowego Podglądacza :-) Do okrągłej cyferki brakuje już zaledwie dwóch osób - może taka sytuacja zbiegnie się z moimi drugimi blogowymi "urodzinami"? Kto wie? Trzeba to będzie jakoś uczcić :-)

14 komentarzy:

  1. Ewuniu piękne prace :) I takie optymistyczne;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu, odrobina optymizmu zimą jak najbardziej wskazana.

      Usuń
  2. super! jestem niezmiennie pod wrazeniem Twojej wyobraźni w zakresie spaełniania życzeń zamawiających! Cudne obie!
    nie lubimy pozegnań...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś, fantastyczne kartki!!! Czad po prostu!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga karteczka jest po prostu genialna!! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko cudne, ale ... ta druga karteczka to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wszystko wyszło Ewuniu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace i extra kolorki Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi, pomysł na drogowskazy i rowerzystkę jest fantastyczny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i wyszło kapitalnie :) Obie kartki są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewunia piękne prace - żywe, kolorowe, wesołe. I pomysł z drogowskazami genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne są te kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...