czwartek, 10 stycznia 2013

WDZIĘCZNOŚĆ


źródło: Pinterest.com
Zgadzacie się?
Ja mam wiele takich "cosiów", za które czuję wdzięczność. Dziś chciałabym ją wyrazić i podziękować za Waszą pamięć.
Minione święta Bożego Narodzenia przyniosły mi wiele powodów do radości - a to dzięki życzeniom, które od Was dostałam. Cenię sobie wszystkie - czy to w formie elektronicznej, telefonicznej czy tradycyjnej. Te ostatnie w postaci odręcznie pisanej, często na kartce zrobionej własnoręcznie, szczególnie łapały za serce... To wyjątkowe wzruszenie jest wspaniałym uczuciem, dlatego sama też staram się wysyłać raczej kartki niż sms-y. Prawie wszystkie, które zrobiłam na ostatnie święta, poleciały pocztą do swoich Adresatów - i mam nadzieję, że wylądowały szczęśliwie. Ale ja dzisiaj nie o sobie chciałam pisać. Poniżej przedstawiam Wam galeryjkę dobrych życzeń, które do mnie trafiły.

W ekipie Scrap-Ścinek zrobiłyśmy sobie nasze wewnętrzne Mikołajki - do mnie trafił prezent przyszykowany przez Kasię:



Dostałam karteczkę od Darsi, a poza tym zapisałam się na kartkową wymiankę (w Scrap-Ścinkach), więc i od Jolutki przyfrunęła ślicznotka:



Tutaj cała galeryjka Kartek od Was:






Do kartki od Oleńki doczepiło się całe mnóstwo innych rzeczy, a były tam i pierniczki z własnego wypieku, i papierki... i nawet dwie śliczne dziergane tuniki dla moich córeczek - tu pokłony dla Mamusi Oli :-)

A te karteczki miały jeszcze dodatkowe niespodzianki:





Monika pojechała po całości...:



Zdarzyły się też życzenia niekartkowe, za to uszyte z sercem :-)



A moja Przyjaciółka, która sama nie robótkuje, ale dzielnie wspiera rękodzieło, obdarowała mnie tak:



Być może ktoś z Was rozpozna owoc pracy swoich rąk :-)

I jeszcze o jednym prezencie muszę powiedzieć - wymiankowym prezencie od Anabel, która przysłała mi całe mnóstwo wycinanek i innych cudów - a to wszystko za słodkości, które ubierałam w kwiatki:



Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. Wszystkim bardzo dziękuję i czuję ogromną wdzięczność - za życzenia i pamięć, za zaglądanie do Zakątka i komentowanie moich prac (mimo, że mnie ostatnio prawie wcale u innych), za wsparcie w trudnych chwilach i popychanie do działania. Dzięki temu chce się chcieć :-)

A jeszcze na koniec wspomnę tylko, że idzie nowe i liczę na to, że 13-stka w cyferce roku będzie dla mnie szczęśliwa tak, jak do tej pory ;-)

Ściskam Was!

4 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...