piątek, 11 stycznia 2013

ANIOŁ

Taki anioł chodził mi po głowie już od ponad roku. Chciałam go popełnić jeszcze przed świętami - nie zdążyłam. Zew weny przyszedł dziś - po prostu musiałam go stworzyć! I choć wciąż mam do pokazania zdjęcia zeszłoroczne, to jednak nie mogłam się powstrzymać i musiałam się Wam pochwalić swoim nowym projektem :-)


Aniołek ma 35 cm wzrostu, powstał z pampersów, pieluszki flanelowej, czapusi i skarpetek :-) A choć anioły płci nie mają, ten jest zdecydowanie dziewczyński. Chłopięcy też mógł powstać, jednak nie miałam dziś do dyspozycji flanelki w odpowiednim kolorze.

W Szufladzie trwa właśnie wyzwanie "Anioły są wśród nas" - zgłaszam tam swojego.


Jak się Wam podoba mój Skrzydlaty?

17 komentarzy:

  1. Cudny! Ach, Ty to masz głowę pełną wspaniałych pomysłów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oby tych pomysłów mi nie brakło ;)

      Usuń
  2. Fantastico!!! :0
    Uprzejmie donoszę, że paczka odebrana - dziękuję :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, napisz mi koniecznie, czy Ci się podoba :*

      Usuń
  3. Bardzo. A teraz lecę oglądać resztę :)Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w moich skromnych progach :) Rozgość się proszę :)

      Usuń
  4. trzymam kciuki! na pewno nie będzie miec konkurencji!
    serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś, dzięki! Ale prace zgłoszone do wyzwania są niesamowite - czy mój aniołek się wybije? Zobaczymy ;)

      Usuń
  5. Śliczny taki ... anielski :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy, niebanalny pomysł, to wręcz twórczy recykling :) dziekuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie recykling - to prezent :) wszystkie rzeczy użyte przeze mnie są nowiutkie :)

      Usuń
  7. Wspaniały pomysł, ale w pieluszkach to chyba Cię już nikt nie dogoni, nawet młoda mama ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...