poniedziałek, 14 stycznia 2013

ZŁOTO W PISTACJACH


Mam nadzieję, że tydzień zaczął się Wam lepiej niż mnie. Ja ruszyłam dosłownie z wysokiego "C", dlatego słodycze tym bardziej będą dziś na miejscu.


Bukiet, który chcę Wam pokazać, powstał daaaaawno i pewnie jest już zjedzony przez Jubilatów ;-) Ale ja jednak pomęczę Wasze ślinianki zdjęciami i na słodki początek tygodnia zaserwuję właśnie coś takiego:





Bardzo dziękuję za miłe słowa odnośnie zmian na blogu oraz za opinie na temat wczorajszej karteczki. Witam serdecznie nowych Podglądaczy - pomalutku dobijamy do trzech setek, muszę pomyśleć, czy jakoś tego nie uczcić, gdy już się okrągły numerek pojawi ;-)

7 komentarzy:

  1. Mniam....i znowu się ośliniłam :P
    A na serio wspaniały bukiecior :)
    I wiesz co sobie myślę że jak będę znała termin imprezki u K.i A. to chyba się zgłoszę po słodki bukiecior.....:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko bukiet rocznicowy, ale i ślubny w takiej oprawie pięknie by się prezentował!
    Kurka, i po co ja sobie tą cała czekoladę zjadłam... może dzieciaki jeszcze coś mają, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś, DZIĘKUJĘ :* :* :* Jesteś jednym z moich aniołów :*
    Bukiet elegancki, wspaniały, a rocznica - jeszcze cudowniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiecik cudowny :) Prawie codziennie ślinka mi przez Ciebie cieknie na klawiaturę :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...