sobota, 5 stycznia 2013

W BIELI CZYLI SCRAP FOR FOUR VI

Obiecałam sobie ostatnio, że nie spóźnię się z publikacją - niestety znów mam poślizg, mimo że kartka była gotowa wcześniej. Więc bez zbędnego gadania szybciutko wrzucam karteczkę z zestawu Joli:



Wszystko białe, dużo do zamieszczenia na kartce - nie było łatwo ogarnąć ilość tych elementów. Serwetkę i motyla potraktowałam srebrną mgiełką, żeby odrobinę przełamać dominację czystej bieli. Kwiatkom rozcięłam płatki i powygniatałam je, by dodać im przestrzenności. Od siebie dodałam tylko perłowy ćwiek i stempel odbity srebrnym tuszem.

Koniecznie zobaczcie prace dziewczyn z naszej wspaniałej czwórki: Joli, Moniki i Oleńki.

10 komentarzy:

  1. Ewa, ale ona śliczna...
    Ta mgiełka mnie zaintrygowała...
    co to za kolorek? (masz zdjęcie buteleczki może?) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aha, a kwiatek to już w ogóle mistrzostwo...
    cudna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna Ewa:)pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie delikatna kartka, a jednocześnie ma w sobie jakiś "pazur"! Świetna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna monochromatyczna karta Ewciu. W takim zimowo- mroźnym stylu. U mnie za oknem podobnych inspiracji nie brakuje. Sypie i sypie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna taka wielowymiarowa ;) podoba mi się ten perłowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny klimat tej karteczki, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...