czwartek, 31 stycznia 2013

POKŁOSIE, A RACZEJ "POKOŁYSIE"

Po serii z kołyską zostały mi pocięte papierki. A ponieważ szkoda było mi się z nimi rozstawać, a wena dopisywała aż nadto, postanowiłam wykorzystać jej wezwania i tak powstały dwie karteczki. Obie z tym samym stemplem z kluczem (ostatnio strasznie się go uczepiłam...), obie na papierach Studia75, a jednak kompletnie różne.
To moja faworytka - kto mnie zna, ten wie, że połączenie brązu z turkusem po prostu uwielbiam ;-) Obawiam się, że powstanie takich kartek jeszcze kilka, tyle że... może w różnych wersjach kolorystycznych:



I druga karteczka, o innym charakterze:



Kartki dzięki budującemu przesłaniu są szalenie uniwersalne. Oprócz stempla  Key to the Future ze scrap.com.pl, użyłam różanego narożnika Viva Decor. Z zestawu papierów Summer & latte wykorzystałam arkusze 03 oraz 05, a dodatkowo dynda sobie ta zawieszka.
Jedna z kartek pofrunęła do nowego właściciela i mam nadzieję, że się spodoba ;-)

19 komentarzy:

  1. Moje zachwyty już znasz :) Brąz i turkus - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne klimaty ! Widzę zachwyt na tym stempelkiem, ale całkowicie zasłużony i pięknie wykorzystany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Kasiu, ten stempel ostatnio jest moim faworytem :)

      Usuń
  4. też lubię połączenie brązu z turkusem dlatego pierwsza karteczka zdecydowanie skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie my jedne lubimy ten wariant kolorystyczny ;)

      Usuń
  5. Ewus są śliczne , a Twoja faworytka jest też moja faworytką ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Komplement od Ciebie Aniu, to czysta przyjemność :)

      Usuń
  7. Obie są wspaniałe! A połączenie brązu z turkusem to również jedno z moich ulubionych - daje niesamowity efekt.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomidorko, jak się odgruzuję, to może przybędę. Jakoś głupio mi stawać w kolejkach, jeśli mam zaległości w blogowaniu ;)

      Usuń
  8. Gratuluję 300 obserwatorów :D :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umknęło to mojej uwadze :) Dzięki! :)))

      Usuń
  9. O tak, cudne połączenie kolorystyczne :) Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...