piątek, 25 stycznia 2013

ZIELONA JAK MECH

Zieloną jak mech karteczkę robiłam dla koleżanki, a powód ku temu był ważny i niecodzienny. Otóż koleżanka moja napisała i wydała książkę - i chciała podziękować swojej pani redaktor. Z naszych wspólnych ustaleń powstała taka kartka sztalugowa:




W środku miejsce na kilka słów:


I pasujące pudełko:



A czemuż ona taka zielona i czemuż jak mech, a nie jak, dajmy na to, trawa? A temuż gdyż ponieważ książka nosi tytuł "Bywa, że mech śpiewa" i jest ubrana w taką okładkę:

źródło
Co do materiałów użytych przeze mnie, to pożeniłam Galerię Papieru i Scrap Pasję. Pudełko wykonałam według tego galeriowego kursu.

Tę dzisiejszą zieloność dedykuję Wam i sobie też - ku pokrzepieniu ducha. Zdróweczka Wam życzę!

26 komentarzy:

  1. Karteńka jest CUDOWNIE zielona:) i głaskać się ją chce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie przywoływanie wiosny ;) dziękuję Kochana :)

      Usuń
  2. Fantastyczny zestaw! Kartka przepiękna, ciekawa ta forma sztalugi i jakże gustowne pudełko. Zieleń cudowna... byle do wiosny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazmiko, baaardzo dziękuję za tyle miłych słów :)

      Usuń
  3. Karteczka jest przecudna! Kwiatki się wspaniale komponują z tymi zieleniami, a forma kartki - niebanalna:) Pudełeczko bardzo eleganckie:) Jestem przekonana, że pani redaktor będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi strasznie, że Ci się podoba :) Pani redaktor ponoć również przypadła do gustu :)

      Usuń
  4. Przepiękna i niebanalna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jakby tam jeszcze były motyle, co Kasiu? ;)

      Usuń
  6. przepięknie bym nawet powiedziała :):):)
    I dziękuję za namiary na kurs, może w końcu się odważę :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu. Skuś się koniecznie! To naprawdę tylko trudno wygląda - odwagi! :)

      Usuń
  7. Cudowny zestaw!Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna wyszła! Niesamowicie optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czyli efekt taki, o jaki chodziło :)

      Usuń
  9. Ach myśle, że Pani redaktor będzie bardzo zadowolona:)
    Ściskam Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała, pachnąca lasem :) Piękna!
    Gratulacje dla koleżanki - wydanie książki to coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pomidorrrko :*
      A co do koleżanki - prawda, że zdolna bestyjka? :)

      Usuń
  11. ja już chyba gdzieś tę kartkę widziałam :P
    jeszcze raz powiem, że śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe gdzie? czyżbyś chodziła tam, gdzie ja? hihihihihi ;)

      Usuń
  12. Ach, a ja nie napisałam, że jest cudna ta kartka?
    Nie napisałam..
    to piszę: Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...