niedziela, 13 stycznia 2013

ZIMOWY ŚLUB

Pod koniec ubiegłego roku nasza droga Zu zmieniła stan cywilny. Ślub zimowy, więc i karteczka została stworzona w nieco śnieżnej konwencji:



Chyba spodobała się Nowożeńcom? :-)

Papier pochodzi ze Scrappo (swoją drogą, czy wiecie, że Scrappo znów działa?), ramka obficie spryskana przeze mnie skrzącą się mgiełką - o ile mnie pamięć nie myli - z niezawodnej Wycinanki, różyczki z koronką - z Rapakivi.

Witam nowe Twarzyczki w Zakątku, a Wszystkim moim Gościom życzę spokojnej, dobrej niedzieli :-)

17 komentarzy:

  1. Piękna karteczka , bardzo ładnie oddaje klimat okresu w jakim odbywał się ślub :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, elegancka :) Papier śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia... to jest cudeńko... przepiękna kompozycja kwiatowa... chciałabym tak umieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluś, komplement od Ciebie bardzo sobie cenię :* A kwiatki jakoś same się układają ;)

      Usuń
  4. Cudna jest, a ta skrząca się ramka daje niezwykły efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna, zimowa stonowana klasyka ślubna. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezależnie od pory roku jest delikatna, nastrojowa i śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna, klimatyczna w sam raz na tą porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko :) taka opinia z ust rasowej Artystki, to wielka radość dla mnie :)

      Usuń
  8. ach... i ja bym ją przeoczyła... a Czekałam aż się pojawi, bo chciałam napisać, że jest PRZECUDOWNA!! Ewuś, ta kartka jest naprawdę najpiękniejsza, jaką w życiu dostałam...!! Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zu, strasznie się cieszę, że Ci się spodobała! :*

      Usuń
  9. Jest piękna! Bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...