piątek, 4 stycznia 2013

ŚCINKOWO NA DZIEŃ BABCI I DZIADKA

Witajcie w nowym roku. Mam nadzieję, że noc sylwestrowa nie zastała Was pod kocykiem, z ciepłą herbatą w ręku i garścią lekarstw do połknięcia. Mnie niestety tak właśnie przywitała cyferka 2013. Ale  ja nie o tym chciałam.
Dzień Babci i Dzień Dziadka zbliża się wielkimi krokami - szykujecie już prezenty? Jeśli tak i jeśli na dodatek wykorzystujecie do tego celu ścinki - to koniecznie weźcie udział w wyzwaniu na blogu Scrap - Ścinki :-) Ja przygotowałam takiego oto "patchworkowego" scrapa:


Jak widać jest to mieszanka papierów wszelakich.  Digi - stempelek, który stworzyłam na potrzeby tego scrapa, możecie sobie pobrać również ze Scrap - Ścinek. No i koniecznie zobaczcie, jakie upominki przygotowały dziewczyny z naszej ekipy - inspiracji jest cała masa! 
Dobrego dnia Wam życzę!

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, wesoła kartka :) Tez się zaraz (jak skończę to co napisać muszę:>) za kartki na Dzień Babci i Dzień Dziadka zabieram :)
    Na szczęscie, już zdrowiejemy, ale przez choroby wszelakie spędziliśmy sylwestra w tylko rodzinnym, wąskim gronie, bo wszyscy wokół - w tym przyjaciele, którzy mieli do nas dołączyć - byli chorzy.
    A Tobie i Twojej Rodzinie życzę zdrowia, miłości i uśmiechu :)
    I oby 2013 był dla Ciebie także bardzo twórczy i bogaty w interesujące wątki, motywy, inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny!Ewuś i duuuużo zdrowia życzę :-) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały scrap - wszelkiej pomyślności i dużo zdrówka w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka, szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  5. Radość aż z komputera bije.. :) Ciepło, wiosennie.. przemiło :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Scrap jest śliczny!
    Pozdrawiam życząc szczęśliwego Nowego Roku i dużo zdrowia, rodzinnego ciepła i mnóstwa twórczej weny!

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne słoneczka dla Dziadków! i te prawdziwe i te uśmiechnięte!!
    zdrówka Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że już OK?!
    Skąd ja znam te buziaczki, hmmm...;)
    Lecę po napisik - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu dużo zdrówka dla Was wszystkich.
    Karteczka piękna - taka radosna z takimi pięknymi słoneczkami. Idealna na dzień babci i dziadka.
    A czy ja Ci kochana dziękowałam za groszkową karteczkę świąteczną? Jeśli nie to DZIĘKUJĘ za pamięć i w ogóle za wszystko.
    Przytulam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł, to sie babcia ucieszy, szczęście od kartki bije na odległości i pewnie na długo :)wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...